Skocz do zawartości

Wibracje lusterek


foks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tak miałem w ETZ a w szczególności że ona się strasznie częsie :biggrin: Ja w mojej GPZ nie mam tego problemu. Co prawda nie są one oryginalne. Nowe z napisem Kawasaki kosztują coś powyżej 150 zł a te bez napisu coś około 50zł. Jednak nie ma to różnicy czy oryginalne czy nie z tym czesieniem ale ogolnie o tym wspominam.

 

Może musisz jakoś umocować konkretnie owiewkę bo to od niej tak lusterka latają. Bo z tego co widzę na niej masz ustawione mirror. Może w którymś miejscu coś jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W XJ oryginalne lusterka miały w środku przyklejony cieżarek, który redukował drgania. Jak się odkleił to pomagało wypełnienie wnętrza lusterka silikonem (trzeba było lekko nawiercić plastikową obudowę lusterka)

Pozdrawiam

Ja juz kupilem z jednym luznym ciezarkiem. Przykleic tego nie sposob, bo sa nierozbieralne, wiec tak jak piszesz, nawiercilem z dolu (nic nie widac) w skrajnych polozeniach 2 otwory. Jednym pompowalem silikon, do momentu az zacznie wylazic 2 otworem. Teraz bajka, nie drga i nie dzwoni. Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...