thefex Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 hejod razu mowie, ze temat dotyczy nie mojego moto, tylko kumplaproblem jest taki - moj Kawasaki KLR 250 zostal odblokowany w DE i ma w briefie skreslone 13kW i wpisane 17kW. Skutkiem czego sa obroty w granicach 11-12 tys [min ^ (-1)]. Sprzet sie buja ladnie - najszybciej jechalem 120 km/h, ale wiem ze motocykl da rade wiecej (w briefie ma vmax=134 kmh) - po prostu nie mialem odpowiednich warunkow na razie zeby go odkrecic maksymalnie.. moj kolega ma rowniez KLR 250, z tym ze jego moto wkreca sie max na 9000 obr/min, a vmax=110 km/h. w jaki sposob zdejmuje sie blokade w tym motocyklu? przypuszczam (co niekoniecznie musi byc prawda) trzeba zmienic dysze w gazniku (na jakie?), moze cos z wydechem (ale co? przeciez to 4T). na pewno cos siedzi w elektronice w module zaplonowym dzieki za rady Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Ten motocykl nie wykręci wyższych obrotów a i te wydają mi się za wysomie jak na singla. Kumpel też miał KLR250 i z tego co się dowiadywałem swego czasu to blokada jest zrobiona na przepustnicy.Ok. znalazłem: KLR może mieć 26KM (wersje po 90roku 23KM ) Nr przepustnicy wersji otwartej 16126-1163 Może mieć jeszcze zmienione zębatki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acid_toxin Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 zębatki ma orginalne :biggrin: a gdzież kupić takąż przepustnicę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 16 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 hehe.. moj lata vmax 130 na kostkach po szutrze @ 8000 rpmzmien komin - wstaw przelotowke. kumpel sobie zamowil w olsztynie za 350 zl piekny wydech z kwasowki, bulgot gitez, jak traktor (koles ma klr 600) Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 no tak, ale na przelotowce silnik dostaje w dupe a w szczegolnosci zaworki ... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 no tak, ale na przelotowce silnik dostaje w dupe a w szczegolnosci zaworki ...nic nie dostaje po dupie!! wystarczy tylko wyregulowac gaznik (musi byc bogatsza mieszanka)a do tematu to blokady moga byc w kruccu łaczacym gaznik z cylindrem(taka zwezka)w tłumiku dławikw puszce od filtra(za mała dziura wlotu)ewentualnie na module ale to raczej w sqtachwiecej nie pamietam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 KLR może mieć 26KM (wersje po 90roku 23KM ) Moje ma tylko wg danych 18KM a wczoraj jechałem tym bez problemów 130km/h26KM to całkiem sporo.A co do wolnego wydechu to do singla można bez problemu zakładać i zyska się odrobine mocy a silnikowi nic złego się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acid_toxin Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 no to wychodzi na to, że jest na module bo nigdzie nie widze...no mam orginalne zębatki (nawet nowe :crossy: i pojadę max 115km/h (a ważę 70kg :biggrin: Kawasaki Polska nic mi nie powie bo tego nie sprzedawali - niech Pan dzwoni do Niemiec itp. itd. , mechanik rozkłada ręce i nie widzi nic...wół nie motocykl :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.