Skocz do zawartości

Zdjecie blokady - Kawasaki KLR 250


thefex
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hej

od razu mowie, ze temat dotyczy nie mojego moto, tylko kumpla

problem jest taki - moj Kawasaki KLR 250 zostal odblokowany w DE i ma w briefie skreslone 13kW i wpisane 17kW. Skutkiem czego sa obroty w granicach 11-12 tys [min ^ (-1)]. Sprzet sie buja ladnie - najszybciej jechalem 120 km/h, ale wiem ze motocykl da rade wiecej (w briefie ma vmax=134 kmh) - po prostu nie mialem odpowiednich warunkow na razie zeby go odkrecic maksymalnie..

 

moj kolega ma rowniez KLR 250, z tym ze jego moto wkreca sie max na 9000 obr/min, a vmax=110 km/h.

 

w jaki sposob zdejmuje sie blokade w tym motocyklu?

 

przypuszczam (co niekoniecznie musi byc prawda) trzeba zmienic dysze w gazniku (na jakie?), moze cos z wydechem (ale co? przeciez to 4T). na pewno cos siedzi w elektronice w module zaplonowym

 

dzieki za rady

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten motocykl nie wykręci wyższych obrotów a i te wydają mi się za wysomie jak na singla.

 

Kumpel też miał KLR250 i z tego co się dowiadywałem swego czasu to blokada jest zrobiona na przepustnicy.

Ok. znalazłem:

 

KLR może mieć 26KM (wersje po 90roku 23KM )

Nr przepustnicy wersji otwartej 16126-1163

 

Może mieć jeszcze zmienione zębatki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

hehe.. moj lata vmax 130 na kostkach po szutrze @ 8000 rpm

zmien komin - wstaw przelotowke. kumpel sobie zamowil w olsztynie za 350 zl piekny wydech z kwasowki, bulgot gitez, jak traktor (koles ma klr 600)

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak, ale na przelotowce silnik dostaje w dupe a w szczegolnosci zaworki ...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak, ale na przelotowce silnik dostaje w dupe a w szczegolnosci zaworki ...

nic nie dostaje po dupie!! wystarczy tylko wyregulowac gaznik (musi byc bogatsza mieszanka)

a do tematu to blokady moga byc w kruccu łaczacym gaznik z cylindrem(taka zwezka)

w tłumiku dławik

w puszce od filtra(za mała dziura wlotu)

ewentualnie na module ale to raczej w sqtach

wiecej nie pamietam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

KLR może mieć 26KM (wersje po 90roku 23KM )

 

Moje ma tylko wg danych 18KM a wczoraj jechałem tym bez problemów 130km/h

26KM to całkiem sporo.

A co do wolnego wydechu to do singla można bez problemu zakładać i zyska się odrobine mocy a silnikowi nic złego się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

no to wychodzi na to, że jest na module bo nigdzie nie widze...no mam orginalne zębatki (nawet nowe :crossy: i pojadę max 115km/h (a ważę 70kg :biggrin: Kawasaki Polska nic mi nie powie bo tego nie sprzedawali - niech Pan dzwoni do Niemiec itp. itd. , mechanik rozkłada ręce i nie widzi nic...wół nie motocykl :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...