kazek Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Witam ślizga się sprzęgło od 8 tyś tzn przy ostrym przyspieszaniu wskazówka obr. wskakuje z 8 tyś na 10 po czym opada na 8,5-9 i motor zaczyna normalnie przyśpieszać. Nadmieniam że luz na klamce sprzęgła jest prawidłowy a przy ruszaniu sprzęgło bierze pod koniec ruchu dzwigni.Moje pytanie brzmi czy można coś jeszcze podregulować śrubą regulacyjna przy deklu czy nie bawić się i przejśc do wymiany tarcz i przekładek a jeżeli wymiana to jakiego producenta sprzęgła polecacie.Orginalny przebieg 39tyś bez wymiany sprzęgła,olej ma przjechane prawie 6tyś. ;) Pozdro Kazek :* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Jesli luz na klamce jest prawidłowy to regulacja sruba przy deklu najprawdopodobniej nic nie da.Sprzegło do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Masz tarcze do wymiany (jak się przypaliły uślizgami, to nie ma co regulować). Sprawdź też metalowe przekładki i wysokość sprężyn - w razie wątpliwości radzę wymienić. Olej i filtr oczywiście do wymiany, zważywszy przebieg i resztki przypalonych tarcz. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.