pawcio24 Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Witam kolegów.Wymieniałem w swoim motorku wał , wałek wyważający . i w górę resztę. zauważyłem że motocykl nie jest tak silny jak był poprzednio. odkręca mi sie dopiero przy 7tyś obr. albo jak od pierwszego biegu w górę do 6-tego idzie dobrze ale musze jechać powyżej 90km. jak jade 80 nie mam mozliwości przyspieszenia wchodzi opornie jedynie po redukcji. goąźnik mam wyczyszczony i wyregulowany. myslalem nad tym tematem i moze doszedłem do wniosku ze tamtem silnik mógł być dławiony wałkami rozrządu i dopioero przy wyższych obrotach uzyskuje wiekszą moc . i teraz mam pytanie czy mogę przełożyć tamte wałki rozrządu do obecnie wyremontowanego sprzetu zastępujać te możliwie że dławione wałki. i czy nic sie niestanie. czekam na odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Jezeli chcesz wlozyc walki, ktore byly poprzednio w tym silniku ( tak zrozumialem ) to co sie moze stac ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio24 Opublikowano 25 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 tak tylko jak pisałem wymieniłem całą górę czyli głowice też włącznie z wałkami a te stare wałki z tamtej gławicy chce włożyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 W japonskich motocyklach istnieje pelna wymiennosc czesci wiec walki beda pasowaly mimo ze pracowaly w innej glowicy.Czy ta glowica ktora wsadziles rowniez byla uzywana, czy nowa ?Dlaczego wymieniles ta glowice ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio24 Opublikowano 25 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 jak wymieniałem wał i cylinder z tłokami to i głowice . jak zrobie odpisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio24 Opublikowano 13 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Wyjełm te wałki i po zmierzeniu wysokoś krzywek jest taka sama . teraz oto moje pytanie.na jednych wałkach (parze) wypełnienie krzywki (wieej materiały czyli zawory otwieraja sie szybciej a zamykaja wolniej), a na drugiej mniej szybko otwieraja i zamykaja . która jest wersja dławiona wałków a która otwarta. czekam na odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Ta druga ze "szczuplejszymi" krzywkami jest dlawiona.Suzuki dlawilo motocykle skracajac czasy otwarcia zaworow. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio24 Opublikowano 16 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 nie wiem co zrobić wogole mi sie nie wkreca poradzcie cos(świece wymienione ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.