Skocz do zawartości

pytanie GS250


Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów.

Wymieniałem w swoim motorku wał , wałek wyważający . i w górę resztę. zauważyłem że motocykl nie jest tak silny jak był poprzednio. odkręca mi sie dopiero przy 7tyś obr. albo jak od pierwszego biegu w górę do 6-tego idzie dobrze ale musze jechać powyżej 90km. jak jade 80 nie mam mozliwości przyspieszenia wchodzi opornie jedynie po redukcji. goąźnik mam wyczyszczony i wyregulowany. myslalem nad tym tematem i moze doszedłem do wniosku ze tamtem silnik mógł być dławiony wałkami rozrządu i dopioero przy wyższych obrotach uzyskuje wiekszą moc . i teraz mam pytanie czy mogę przełożyć tamte wałki rozrządu do obecnie wyremontowanego sprzetu zastępujać te możliwie że dławione wałki. i czy nic sie niestanie. czekam na odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wyjełm te wałki i po zmierzeniu wysokoś krzywek jest taka sama . teraz oto moje pytanie.

na jednych wałkach (parze) wypełnienie krzywki (wieej materiały czyli zawory otwieraja sie szybciej a zamykaja wolniej), a na drugiej mniej szybko otwieraja i zamykaja . która jest wersja dławiona wałków a która otwarta. czekam na odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...