gajoss Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 chłopie to jest 4T a w nim tuning jest bardziej skomplikowany niż w 2T i mniejsze są efekty;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Slyszalem ze te silniczki są blokowane gdzies na zaworach :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 jakby wsadzic ostrzejszy i wiekszy walek z krzywkami to juz by bylo cos czuc ..polecam art. salka o tuningu 4T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Ile ja się męczyłem z odblokowaniem mojej CB50... ciągle się męczę, ale już nie bardzo jest co zrobić.CB50 jest blokowana w czterech (!) punktach:- zapłon, regulator odśrodkowy opóźnia punkt ze wzrostem obrotów- wydech, jakaś zwężka w kolanku (poprzedni wyciągnął)- gaźnik, mniejszy niż w motorynce (powinien być chyba 16mm)- rozrząd, podobno (się nieznam :flesje:) ma stracznie krótkie czasy w wersji niemieckiej, niestety do odblokowanej nie mam danych. Posprawdzaj te miejsca u siebie, może coś pomoże. W swojej mam załatwione pierwsze dwa, gaźnik i wałek to już grubsza (droższa) robota, a nie opłaca się już mi inwestować w takie przeróbki. Najbardziej boli mnie gaźnik, bo w przeciwieństwie do rometa, który chodzi pięknie na każdym, ten silniczek zaczyna się przegrzewać, dusić, dławić, szarpać i inne podobne atrakcje - jest bardzo wrażliwy na skład mieszanki (ruszenie o pół obrotu śrubą w oryginalnym potrafi zbić vmax o kilka km/h).CB50 powinna mieć 6,5hp przy 10500rpm czyli latać jak WSK 125. Chwilowo typowo 60-65km/h, ale z górki udało się przekroczyć 80km/h :flesje: Masz pewne ułatwienie, ponieważ "poziome" silniki są dużo bardziej popularne niż "pionowe". Pierwsze często siedzą w różniastych chinczykach do tej pory i widziałem w necie sporo akcesoriów do nich, drugie chyba tylko w CB, CY i XL (50, 80, 100cc) i jest do nich znacznie mniej części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.