krokodyl Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 własnie jestem w trakcie skladania silnika-pytanko;z jaką siłą dociągać magneto??? to singiel z duzym momentem!!! i dziwnie trudno dociągnąć magneto na stożek --zostaje jakies 4mm --- może powinno sie nagrzać aby sie rozszerzyło???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 140-160 Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 140-160 Nmdzieki taką wartosc mam w serwisie przy odkrecaniu---czyli dokrecanie to samo jednak niepokoi mnie bardzo duzy kąt stożka - i pytanie w związku z tym czy spotyka sie w czasie skladania elementów koniecznosc zmiany temperatury elementów w celu złożenia ---wiem ,że taka konieczność występuje w czasie skladania wałów korbowych jednak to robią wyspecjalizowane firmy-to ogulnie dziwny motocykl wiec wole pytac i spodziewac sie niespodziewanego:):D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volks Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 A takie pytanko: silnik po kapitalce czy co ze go skladasz? Jestem w trakcie szukania moto i biga tez biore pod uwage ale nie wiem wlasnie jak z jego trwaloscia. Jedni mowia ze silniki trwale ja z kolei slyszlame co innego :D Z jakiego powodu rozbierales silnik?pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Ma wejsc bez podgrzewania - sprawdz osadzenie klina i nie zapomnij zabezpieczyc sruby jakims specyfikiem np. loctite'm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Ma wejsc bez podgrzewania - sprawdz osadzenie klina i nie zapomnij zabezpieczyc sruby jakims specyfikiem np. loctite'mDzieki--potraktuje go jak podpowiedziałes!! wolałem zapytać a klina sprawdzałem bez tez robiłem testa ..tak ze on nie przeszkadza----co do trwałości jak na singla rewelacja!!!!! mistrzostwo świata!!!!! mam kilka motocykli wiec nie jestem slepym fanatykiem-- uszkodzenie polegało na wysypaniu zeba na kole sprzegła kierunkowego pod magnetem dlatego to sciągałem wczesniej padł rozrusznik i trybik wszystko związane z rozruchem--jeszcze słabym elementem jest elektryka na dole ,ale tam po prostu kruszeją koszulki przewodów ale to prosta sprawa do naprawy--wszystkie manele mam z Niemiec --pytając w tamtejszym sewisie chwalili go jednak ostrzegali przed elektryką na dole którą mi sprzedali:) i rozruchem ale mowa o motocyklach 15 letnich z przebiegami po wyzej 80 000 :D a robią po nad 100 000 bez problemu!! 'pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 W ten weekend zrobiłem ponad 1800 km i nawet się drań nie zająknął :DPozdrawiam twardzieli BIG-owców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volks Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Hehe ok dzieki za informacje :D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 (edytowane) Jeszcze jedna podpowiedź (uwaga - off topic :D ) dotycząca eksploatacji BIG-a. Jak wiadomo jest to ponadnormatywny singiel więc siłą rzeczy dzieją się cuda z poziomem oleju w silniku. Jak ktoś jedzie w dłuższą trasę, to polecam przy każdym tankowaniu (ja to robię co 200-250 km) sprawdzać jego poziom. To jest BARDZO WAŻNE jeśli chcemy osiągnąć przebieg rzędu 100 000 km do naprawy głównej. Przykład z ostatniej chwili. Zrobiłem w ten weekend dość długą trasę (ok. 1850 km) i poziom oleju stał w miejscu jak zaczarowany w punkcie max przez ok 1500 km. Podczas przedostatniego tankowania sprawdziłem poziom i otworzyłem naprawdę szeroko oczy ze zdumienia jak zobaczyłem na bagnecie stan nieco ponad minimum. Tak więc polecam gorąco w długiej trasie doliczyć do czasu trasy na każde tankowanie po ok. 15 min na odstanie wyłączonego silnika i sumienną kontrolę poziomu oleju.Pozdrawiam.hikorPS. Tym razem w temacie. Chciałbym wstawić do swojego potwora mocniejszy alternator. Seryjny - 190W - jest dla mnie za słaby. Lubię mieć mocne światło z przodu a żarówka ponad 55/60W (np. 95/100W) w mieście zarzyna mi akumulator w tempie ekspresowym. Ma ktoś pomysł jaki mocniejszy alternator pasuje do BIG-a '93? Edytowane 23 Maja 2006 przez hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.