Skocz do zawartości

jaki motorek nadający się na supermoto


Rekomendowane odpowiedzi

koła są elememtem wymiennym!! wiadomo wszystko zależy od kasy!!! pisalem o wariancie ultra tanim i nie wiele parametrami odbiegającym od profesjonalnego SM---kola na początek od sciga ale 17!! i lekkie!! LC4 ma super rame i wahacz do tego starsze hamulce jeszcze z napisami KTM są 4 tłoczkowe czyli nawet nie trzeba tarczy na wiekrzą wymieniac:) i wazne aby zawieszenie zregenerować--fakt pracochlonne i brudne zajęcie ale warto!!! nalezy tylko klucz do wykrecania dekla w amorze dorobic i wszystko reszta prosta sprawa ....i podstawowa zaleta KTM wszystko proste solidne toporne wymiennie pasujące elementy z innych KTM rocznikowo zbliżonych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Supermoto do miasta, na małe wyprawy poza miasto - LC4 - w miare wygodne, mniejsze wymagania obsługowe od exc, wr itp. Co do zawieszenia to do takiego lekkiego śmigania wystarczy usztywnić trochę zawiechę i jest dobrze. Na pewno potrzebny jest adapter do zacisku i tarcza 320 mm.

 

Jeśli ktoś chce jeździć po torze to na pewno nie LC4 - w tym przypadku EXC, SMR, WR, YZ ale tu o jezdzie po mieście już raczej można zapomnieć. Zawieszenie np. SMR-a jest na tyle sztywne, kanapa twarda i wąska, zbiornik mały że jazda po mieście robi się mało przyjemna.

Za to taki EXC jest podstawą do profesjonalnego przerobienia i ścigania w supermoto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...