Skocz do zawartości

Problem po remoncie


molic
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Robilem remont silnika. Zalozylem nowe kartery, lozyska, simmeringi, wal. Silnik zapalal od kopa i chodzil idealnie. Ale zorientowalem sie ze lozyska sa kryte i rozpolowilem silnik aby usunac te oslonki. Wtedy zalozylem jeszcze nowy gaznik z agmotu i kolo zamachowe oryginalne DDR. Simson jak zimny to zapala i mozna jezdzic non stop dopoki sie go nie zgasi. Jak sie zgasi to nie mozna go odpalic, czasami zaskoczy na popych. Świeca cala czarna, wiec postanowilem wymienic simmering od strony sprzegla bo mialem jakis dziwny z dwoma sprezynami i kupilem simmering Huber - zalozylem. Kupilem nowe pierscienie i platynki. Zaplon ustawialem suwmiarka tak zeby przed GMP na 1,8 mm zaczynaly otwierac sie platyny. Na platynach jest przerwa gdzes 0,5mm. Co robic dalej bo juz nie wiem?? dzis wymienie jeszcze kondensator. I mysle jeszcze o cylindrze. Bo juz powoli zaczynam watpic ze ten simek moze normalnie chodzic. POMOCY!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie, że bedzie trzeba wyregulować gaźnik. Swieca czarna więc wyglada na to, że mieszanka za bogata.

Swieca powinna mieć odpowiednią wartośc cieplną dedykowaną do simsona (przy okazji sprawdz przerwe na elektrodach świecy).

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy te osłonki coś przeszkadzają??

No tak, bo na wale łozyska sa smarowane mieszanką, a jesli tam blaszka jest to nie ma smarowania lub jest mniejsze i łatwo o zatarcie łożyska.

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o gaznik to zakladalem stary - ktory byl wlasciwie wyregulowany i wczesniej simson na nim smigal. A jesli chodzi o oslonki to musialem je zdjac poniewaz sa smarowane mieszanka i inaczej by skrocila sie ich zywotnosc:( Jeszcze dodam ze wymienilem juz kondensator i dalej to samo. Pozyczylem jeszcze cylinder od kolegi jak zamontuje to powiem czy pomoglo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Robilem remont silnika. Zalozylem nowe kartery, lozyska, simmeringi, wal. Silnik zapalal od kopa i chodzil idealnie. Ale zorientowalem sie ze lozyska sa kryte i rozpolowilem silnik aby usunac te oslonki. Wtedy zalozylem jeszcze nowy gaznik z agmotu i kolo zamachowe oryginalne DDR. Simson jak zimny to zapala i mozna jezdzic non stop dopoki sie go nie zgasi. Jak sie zgasi to nie mozna go odpalic, czasami zaskoczy na popych. Świeca cala czarna, wiec postanowilem wymienic simmering od strony sprzegla bo mialem jakis dziwny z dwoma sprezynami i kupilem simmering Huber - zalozylem. Kupilem nowe pierscienie i platynki. Zaplon ustawialem suwmiarka tak zeby przed GMP na 1,8 mm zaczynaly otwierac sie platyny. Na platynach jest przerwa gdzes 0,5mm. Co robic dalej bo juz nie wiem?? dzis wymienie jeszcze kondensator. I mysle jeszcze o cylindrze. Bo juz powoli zaczynam watpic ze ten simek moze normalnie chodzic. POMOCY!!!

swieca jest czarna bo zle pali posprawdzaj wszystkie przerwy na swiecy i zaplonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...