BAX Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 witam mam na oku motor cbr 1000f który ma cisnienie na cylindrach: 1i4 cylinder po 10,82i3 cylinder po 10,3 czy to dobra inwestycja? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Czy dobra inwestycja? Majątku to chyba nie zbijesz :biggrin: Co do cisnienia to powinno byc 12,5 kgcm2 +/- 2 kg a wiec miesci sie w normie-jest OKJak tam reszta motocykla- jesli tez w porządku i cena ok to bierz cbr-a to super maszyna, niezawodna, choc moze troche za ciezka , ale w koncu to sportowy-turystyk.Jak kupisz to zamelduj :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Zlom na granicy wybuchu, jezeli masz nadmiar gotowki i checi remontowe to jak najbardziej polecam... :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 (edytowane) Taaaaaaaa.Czy prawie dwudziestoletni motocykl u którego NAJPRAWDOPODOBNIEJ poza łancuchem rozrzadu, regulacją luzów zaworowych i sunchronizacją gazników nic w silniku nie było dłubane, z cisnieniem sprezania w granicach podanych przez producenta to "złom na granicy wybuchu".??????????????Wiem z praktyki ze cbr1000 sa "nie do zajechania".......................zycze wszystkim motocyklistom i ich motocyklom niezawodnosci i trwałosci cbr1000!!!! Edytowane 21 Maja 2006 przez niemand Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAX Opublikowano 22 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 niemand ja tez uwazam ze to dobry motor i chyba sie na niego zdecyduje:) odezwe sie po kupnie;)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 nawet najlepsze maszyny maja swoj kres i czeka je remont, nie ma rzeczy niesmiertelnych, jezeli producent podaje wartosci minimalne dla np. cisnienia sprezania to nie po to zeby bylo wiecej stron w serwisowce tylko po to zeby ocenic stan motocykla od strony technicznej, a ten kwalifikuje sie ale do remontu.... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 .... a ten kwalifikuje sie ale do remontu.... :crossy:Przy dobrym serwisowaniu ten motocykl z tym cisnieniem moze jeszcze smigac wiele sezonów , czy wg Ciebie gdy cisnienie spadnie np do 9 to motocykl rozpadnie sie na czynniki pierwsze :buttrock: zapewne nie -bedzie dalej jezdził choc napewno utraci troche ze swoich 136 koni (jesli nie jest zdławiony) i na pewno bedzie spalał troche oleju, ale cóz nie kazdego stac na nowy motocykl i kupujac uzywany treba brac to pod uwage.Chyba ze znasz ten motocykl i wiesz o nim cos wiecej - to zmienia całkiem sprawe- bo jesli nie to kwalifikując mototocykl do naprawy głównej tylko po cisnieniu sprezania , które jest jeszcze w normie to wg mnie ciut na wyrost....... :banghead: niemand ja tez uwazam ze to dobry motor i chyba sie na niego zdecyduje:) odezwe sie po kupnie;)pozdrawiamAle pamietaj ze motocykl nie słada sie tylko z "cisnienia sprzezania" :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Przy dobrym serwisowaniu ten motocykl z tym cisnieniem moze jeszcze smigac wiele sezonów , czy wg Ciebie gdy cisnienie spadnie np do 9 to motocykl rozpadnie sie na czynniki pierwsze :buttrock: zapewne nie -bedzie dalej jezdził choc napewno utraci troche ze swoich 136 koni (jesli nie jest zdławiony) i na pewno bedzie spalał troche oleju, ale cóz nie kazdego stac na nowy motocykl i kupujac uzywany treba brac to pod uwage.Chyba ze znasz ten motocykl i wiesz o nim cos wiecej - to zmienia całkiem sprawe- bo jesli nie to kwalifikując mototocykl do naprawy głównej tylko po cisnieniu sprezania , które jest jeszcze w normie to wg mnie ciut na wyrost....... :crossy: taa... to moze mi powiesz dlaczego producent nie kwalifikuje do remontu silnika o nizszych parametrach sprezania, skoro moze on jeszcze tyle sezonow przechulac.... :banghead: Ale pamietaj ze motocykl nie słada sie tylko z "cisnienia sprzezania" :lalag: nie, ale jest to glowny wskaznik stanu technicznego silnika a przede wszystkim elementow tworzacych komore spalania, czyli odpowiedzialnych za ilosc generowanych konikow... :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Cisnienie masz spoko... Człowieku łykaj. Jesli nic nie stuka, sprzeglo rozrzad itp. do bierz. Dluugo na niej pojezdzisz. SILNIK: Czterocylindrowy, rzędowy; czterosuwowy, chodzony cieczą. Rozrząd typu DOHC, 4 zawory na cylinder, cztery gaĽniki Keihin o średnicy przelotu 38 mm, rozrusznik elektryczny, średnica cylindra/skok tłoka 77/53,6 mm, pojemność skokowa 998 cm^3, stopień sprężania 10,5:1. Moc maksymalna 135 KM przy 9 000 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 87 Nm przy 6500 obr/min :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 (edytowane) nie, ale jest to glowny wskaznik stanu technicznego silnika a przede wszystkim elementow tworzacych komore spalania, czyli odpowiedzialnych za ilosc generowanych konikow... :buttrock:Zgadzam sie z Tobą ale ten jest w normie a poza tym wazne tez jest aby nie było duzych róznic w cisnieniach poszczególnych cylindrach i tu znowu jest OK Co do mocy to napisałem ze wraz ze spadkiem cisnienia na pewno utraci cos ze 136 koni............ Oby wszystkie leciwe motocykle jezdrzace po Polskich drogach miały takie "minimalne sprezanie".............. Edytowane 23 Maja 2006 przez niemand Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.