Skocz do zawartości

CIŚNIENIE NA CYLINDRACH / HONDA CBR 1000F / 1987R


BAX
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy dobra inwestycja? Majątku to chyba nie zbijesz :biggrin:

Co do cisnienia to powinno byc 12,5 kgcm2 +/- 2 kg a wiec miesci sie w normie-jest OK

Jak tam reszta motocykla- jesli tez w porządku i cena ok to bierz cbr-a to super maszyna, niezawodna, choc moze troche za ciezka , ale w koncu to sportowy-turystyk.

Jak kupisz to zamelduj :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaaaaaaa.

Czy prawie dwudziestoletni motocykl u którego NAJPRAWDOPODOBNIEJ poza łancuchem rozrzadu, regulacją luzów zaworowych i sunchronizacją gazników nic w silniku nie było dłubane, z cisnieniem sprezania w granicach podanych przez producenta to "złom na granicy wybuchu".??????????????

Wiem z praktyki ze cbr1000 sa "nie do zajechania".......................zycze wszystkim motocyklistom i ich motocyklom niezawodnosci i trwałosci cbr1000!!!!

Edytowane przez niemand
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet najlepsze maszyny maja swoj kres i czeka je remont, nie ma rzeczy niesmiertelnych, jezeli producent podaje wartosci minimalne dla np. cisnienia sprezania to nie po to zeby bylo wiecej stron w serwisowce tylko po to zeby ocenic stan motocykla od strony technicznej, a ten kwalifikuje sie ale do remontu....

:buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... a ten kwalifikuje sie ale do remontu....

:crossy:

Przy dobrym serwisowaniu ten motocykl z tym cisnieniem moze jeszcze smigac wiele sezonów , czy wg Ciebie gdy cisnienie spadnie np do 9 to motocykl rozpadnie sie na czynniki pierwsze :buttrock: zapewne nie -bedzie dalej jezdził choc napewno utraci troche ze swoich 136 koni (jesli nie jest zdławiony) i na pewno bedzie spalał troche oleju, ale cóz nie kazdego stac na nowy motocykl i kupujac uzywany treba brac to pod uwage.

Chyba ze znasz ten motocykl i wiesz o nim cos wiecej - to zmienia całkiem sprawe- bo jesli nie to kwalifikując mototocykl do naprawy głównej tylko po cisnieniu sprezania , które jest jeszcze w normie to wg mnie ciut na wyrost.......

:banghead:

 

niemand ja tez uwazam ze to dobry motor i chyba sie na niego zdecyduje:) odezwe sie po kupnie;)

pozdrawiam

Ale pamietaj ze motocykl nie słada sie tylko z "cisnienia sprzezania" :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy dobrym serwisowaniu ten motocykl z tym cisnieniem moze jeszcze smigac wiele sezonów , czy wg Ciebie gdy cisnienie spadnie np do 9 to motocykl rozpadnie sie na czynniki pierwsze :buttrock: zapewne nie -bedzie dalej jezdził choc napewno utraci troche ze swoich 136 koni (jesli nie jest zdławiony) i na pewno bedzie spalał troche oleju, ale cóz nie kazdego stac na nowy motocykl i kupujac uzywany treba brac to pod uwage.

Chyba ze znasz ten motocykl i wiesz o nim cos wiecej - to zmienia całkiem sprawe- bo jesli nie to kwalifikując mototocykl do naprawy głównej tylko po cisnieniu sprezania , które jest jeszcze w normie to wg mnie ciut na wyrost.......

:crossy:

 

taa... to moze mi powiesz dlaczego producent nie kwalifikuje do remontu silnika o nizszych parametrach sprezania, skoro moze on jeszcze tyle sezonow przechulac....

:banghead:

Ale pamietaj ze motocykl nie słada sie tylko z "cisnienia sprzezania" :lalag:

 

nie, ale jest to glowny wskaznik stanu technicznego silnika a przede wszystkim elementow tworzacych komore spalania, czyli odpowiedzialnych za ilosc generowanych konikow...

:smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cisnienie masz spoko... Człowieku łykaj. Jesli nic nie stuka, sprzeglo rozrzad itp. do bierz. Dluugo na niej pojezdzisz. SILNIK: Czterocylindrowy, rzędowy; czterosuwowy, chodzony cieczą. Rozrząd typu DOHC, 4 zawory na cylinder, cztery gaĽniki Keihin o średnicy przelotu 38 mm, rozrusznik elektryczny, średnica cylindra/skok tłoka 77/53,6 mm, pojemność skokowa 998 cm^3, stopień sprężania 10,5:1. Moc maksymalna 135 KM przy 9 000 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 87 Nm przy 6500 obr/min :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, ale jest to glowny wskaznik stanu technicznego silnika a przede wszystkim elementow tworzacych komore spalania, czyli odpowiedzialnych za ilosc generowanych konikow...

:buttrock:

Zgadzam sie z Tobą ale ten jest w normie a poza tym wazne tez jest aby nie było duzych róznic w cisnieniach poszczególnych cylindrach i tu znowu jest OK

 

Co do mocy to napisałem ze wraz ze spadkiem cisnienia na pewno utraci cos ze 136 koni............

 

Oby wszystkie leciwe motocykle jezdrzace po Polskich drogach miały takie "minimalne sprezanie"..............

Edytowane przez niemand
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...