lechu Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Jakie moze spowodowac konsekwencje w KTMie EXC taki stukajacy w silniku pierscien ?? Z odp z gory THX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 moze spowodować ze pierścień pęknie, zniszczy powłokę nicasilową, zniszczy tłok, łożysko na korbowodzie, łożyska na wale, moze nawet wał wyskoczyć bokiem, wiec raczej to nic poważnego :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokoko Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Na jakiej podstawie stwierdzasz, że to akurat pierścien Ci stuka ? Przeważnie zużyte pierścienie można rozpoznać po dzwonieniu a nie stukaniu. Więc moze masz luz na korbowodzie lub innym podzespole silnika. Sprawdź ciśnienie w silniku a wynik pokaże Ci szczelność pierścieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 18 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 stuka=dzwoni, wiadomo ze ciezko jest opisac odglos wydobywajacy sie z silnika :clap:. Na moje ucho jest to pierscien. Stad moje pytanie czy trzeba to natychmiast robic czy np przy nastepnej wymianie tloka. Wiem jakie jest niebezpieczenstwo jak pierscien peknie, ale jakie jest prawdopodobienstwo ze peknie. Pozatym mozna kupic gdzies same pierscienie tlokowe?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.