Gawron Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 nie no spokojnie :-) ja ze 125 KTMa przesiadłem sie na 250 SX i nie mam najmniejszych problemów z jazda (no moze pierwsze 50 minut) a teraz to normalnie sobie odkrecam jak na starym moim moto :-) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoCross Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Panowie pozwólcie,że dołącze się z pytaniem związanym z eksploatacją full crossów.Być może było takie pytanie na forum, ale ze względu na późną porę nie chce mi sie zbytnio wczytywać ;) Powiedzcie jaki motocykl więcej spali 125 2T - 250 2t - 250 4t ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 hehe no najwiecej spali 250 2T :-) wszystko oczywiscie zalezy od tego jaki to motor ale jesli chodzi o cross to kolo 12l bo wiadomo ze cały czas praktycznie lecisz na pelnym gwizdku. To samo 125 bo mi palił 10l a jeszcze wczesniej jak miałem MTXa to palił 7l (w terenie oczywiscie) ile pali 250 4T tego nie wiem ale napewno mniej niz 2T cross ;) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 a z tym się nie zgodzę bo 125 będzie najwięcej chlała(11-12/100) ponieważ tam maneta jest tylko on/off, w środku będzie 250 2T(8-10/100), najmniej pali ćwiara 4T (6-7/100) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 nie no spokojnie :-) ja ze 125 KTMa przesiadłem sie na 250 SX i nie mam najmniejszych problemów z jazda (no moze pierwsze 50 minut) a teraz to normalnie sobie odkrecam jak na starym moim moto :-) A z ciekawości zapytam. Za słaba była setka czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 A z ciekawości zapytam. Za słaba była setka czy jak?:-) nie do końca rozumiem pytanie ale ok :-) tak 125 było stanowczo za słabe. A objawiało sie to tym ze moi kumple z którymi smigam albo przypadkowi riderzy których spotkam na trasie i jedziemy gdzies razem mieli własnie 250ccm, 300ccm i w zwyż. Poprostu nie mogłem ich dogonic i wygladało to tak ze ja cały czas jechałem na kazdym biegu do odciecia zapłonu a i tak zostawałem z tyłu w czasie gdy oni sobie pyrkali. teraz takowego problemu nie mam :-) pozatym nowsze, mocniejsze moto daje durzo wiecej nowych wrażeń i progów do osiagniecia. Znów czerpie ogromna przyjemność z jazdy bo przez ostatnie 5 lat na 125 goniłem i nic nowego sie nie działo, osiagnołem swoja bariere mozliwosci na tym moto i tyle :-) pozdr! Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.