kobuz1 Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 WItam! Posiadam 3 motocykle WSk 125 i w jednej z nich (WSK M06Z) chcialem zamontowac silnik od WSK 150, ponieważ z tego co wiem to WSK 150 miala identyczna rame co WSK M06Z, ale nie jestem pewien..A czy te silniki o pojemnisci 150ccm to byly montowane jakos z WFM? Kto wie niech sie wypowie:)Pozdrawiam - Julas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 (edytowane) Jeśli chodzi o możliwość zamontowania innego silnika do ramy WSK 125 (rama podwójna i nowa też) to możesz tam włożyć silniki:S-34 (125ccm z WFM) S-06 (150ccm WSK M06Z150 i SHL M06T) i S-32 (175ccm z SHL M11) Edytowane 14 Maja 2006 przez PROC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 14 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Aha, no dzinki za odpowiedz:)) Ale głównie to chodzi mi o ten silniczek oryginalny od WSK M06Z 150 poniewaz mam zamiar zrobic swoja WSK 125 na oryginalna WSK 150 z tego powodu ze tych modeli 150 jest mało, a ja prawdopodobnie bede mial silnik od takiej 150tki:)) A wogule to jaka moc mialy te silnik 150? Jaki V-max? Jesli ktos zna dane tych silnikow to niech sie wypowie, chetnie wyslucham wszystkich info na tematy tych modeli M06Z 150Pozdrawiam - Julas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Silniki 150ccm S-06 były odrobinę silniejsze od silników S 01 Z stosowanych od modelu WSK M06 Z. 125 miał 6 KM a 150 6,5 KMRóżnica w prędkości była moim zdaniem pomijalna (według danych z książki 5km/h)Pewnie z silnikiem 150 da się odczuć minimalnie lepszą elastyczność ale to też bez większych rewelacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 15 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 WItaj, wiesz.. mi nie chodzi o wieksza predkosc czy o wieksza moc, tylko o to ze motocykli z tym silnikiem bylo bardzo malo, wiec jak sobie zloze taki model 150 to bedzie ciekawostka:) Tymbardziej ze mam 3 motocykle o pojemnosci 125, i w tym wlasnie jedna WSK M06Z ktora ma silnik 125 ale od tego nowszego modelu.. Wiec jak zaloze silnik 150 oryginalny od tej wiekszej M06Z to bedzie oryginal i rarytas. tylko jeszcze jedna sprawa.. czy do tego sielnika sie da kupic jakies czesci? Czy silnik S-06 sie dużo rózni flakami od silnika S-01??Chodzi mi glownie o skrzynie biegow, lancuszek sprzegla itp.. to co sie zuzywa najczesciej..Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 wiesz.. mi nie chodzi o wieksza predkosc czy o wieksza moc A wogule to jaka moc mialy te silnik 150? Jaki V-max? ;) tylko jeszcze jedna sprawa.. czy do tego sielnika sie da kupic jakies czesci? Czy silnik S-06 sie dużo rózni flakami od silnika S-01??Chodzi mi glownie o skrzynie biegow, lancuszek sprzegla itp.. to co sie zuzywa najczesciej..Pozdro. Praktycznie wszystkie części silnikowe można jeszcze dostać np. na Moto Bazarach.Wiele elementów pasuje z WSK i WFM np. skrzynia sprzęgło, zapłon. Najtrudniej będzie z elementami głównym typu cylinder głowica itp.Tłoki też są rzadko spotykane ale da się jeszcze kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 15 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Hehe, jesli chodzi o ten V-max i moc to pytalem z ciekawosci:) A jak napisalem ze nie chodzi mi o moc i o predkosc to chcialem przez to powiedziec ze nie zalezy mi na tym! Głównie zalezy mi na tym zeby ten motocykl wygladal jak WSK M150 i wlasnie taki mam zamiar go zrobic:) A czy ten wiekszy silnik bedzie mocniejszy czy nie..to jest naprawde obojetne poniewaz jak wiadomo te motocykle sa do jazdy turystycznej, a nie do scigania.. Jak bede chcial pojezdzic szybko to se kupie jakiegos starego japońca:D Oczywiscie silnik z tej WSK postaram sie zmodernizowac, wszystkie silniki tak robie, lubie usprawniac.. wiesz co mam na mysli? poprawienie po fabryce:)Pozdrawiam - Julas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Jeśli chodzi o możliwość zamontowania innego silnika do ramy WSK 125 (rama podwójna i nowa też) to możesz tam włożyć silniki:S-34 (125ccm z WFM) S-06 (150ccm WSK M06Z150 i SHL M06T) i S-32 (175ccm z SHL M11) niechcialem robic postu wiec zapytam tutaj odnosnie silnika czyli cos takiego by mi weszlo do ramy WSKi125 tej jednoramowki http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=102783045 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 (edytowane) niechcialem robic postu wiec zapytam tutaj odnosnie silnika czyli cos takiego by mi weszlo do ramy WSKi125 tej jednoramowki http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=102783045 :D tak wejdzie - mocowania te same Edytowane 20 Maja 2006 przez PROC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 21 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 SIema, a tak tylko spytma, po co ci silnik od SHL do WSK 125? jak chcesz szybciej posmigac to moze kupic se gdzies tanio WSK 175? SHl nie jest chyba taka mocna itp jak WSK 175?Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.