AndrzejK Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Mam problem z mocowaniem filtra oleju w Drag Starze 650, jedna śruba mocująca ma zerwany gwint i nie trzyma dobrze, po przykreceniu filtra i pokrywy spod uszczelki "poci się" olej.Czy wiecie jaka technologia naprawy jest w tym wypadku najlepsza?Dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacube Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 nie robilem tego osobiscie ale wiem ze jezeli w danej sytuacji zalezy na uzyskaniu wysokiej sily utrzymania gwintu (fabryczne wartosci lub wyzsze) a szczegolnie w aluminium to uzywa sie HELICOIL, podobny system to RECOIL. to sa sprezynki o przykroju romoidalnym z hartowanego drutu montowane na zasadzie rozprezenia po rozwierceniu zniszczonego gwintu.ciezko to dostac ale jest to mozliwe. pytaj o w/w nazwy (sprzedaja w kompletach wiertlo, gwintownik, klucz do sprezynek, sprzezynki) w duzych firmach handlujacych srubami.moze beda mieli w www.FABORY.pl pozdrowieniaKuba p.s. zaraz zaraz a zniszczony jest gwint wewnetrzny czy sruba? jak sruba to kup nowa :icon_twisted: tez FABORY :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodimk Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 witam.mialem podobny problem w swojej wirago:(dolna sruba sie zerwala ,poszedl gwint nietety,najprosztym sposobem przegwintowlaem z 6 na 8 wstawilem nowa srube ampulowa i trzyma ,nic sie nie dzieje,wczesniej olej mi sie sączyl na wydech i kaplica,teraz mam spoko,gwintowlem to gwintownikami bez czubka zeby gwin byl na calej dlugosci taki sam.gwitowniki onr kolejnosci 1.2.3,zlapalem glebokosc oznaczylem sobie i wiertlo i gwintownik na taka glebokosc by nie przesadzic i jest ok.mysle ze wiesz jak sie dobiera wiertlo pod gwintownikpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 www.desen.plwkladki gwintowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Ja robiłem kiedyś w RM, w cylindrze te wkładki helicola, super sprawa, za 3 gwinty(M8 to chyba bylo) wzieli 60zł i elegancko zdało egzamin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacube Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Ja robiłem kiedyś w RM RM = ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 Jezli jest to gwint wewnetrzny w wymiarze m6 to wystarczy tylko przegwintowac naM7 ( ten sam skok gwintu) i wkrecic srube M7 odpowiedniej dlugosci. Takie sruby bywaja w firmie WURTH. ewentualnie wiertlo fi 7 i gwintownik M8/1. Takie sruby sa latwiej dostepne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.