Skocz do zawartości

kodimk

Forumowicze
  • Postów

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kodimk

  • Urodziny 01/14/1973

Informacje profilowe

  • Lubię
    motocykl ,komputery samochod
  • Skąd
    janki

Osobiste

  • Motocykl
    VIRAGO750
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3838954
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia kodimk

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. czy zly ,stary olej moze powodowac ogolna glosna prace silnika w virago 750??no wlasnie jak to jest jak jest w nie nagrzany na maxa to cicho ajak postoi w korku to chodzi jak stary ruski budzik???
  2. witam moja wirowkajest z 82 roku fakt silnik ni e nowka ale chodzi jak zyleta. walek na 2 cyl ciapie troszke aleoki,smiga jak ......?jestem zadowolony,bardzo go lubie mam go od 5 laTi szkoda mi go sie pozbyc,jak powiedzial mi ktos :"dobrego konia sie nie zmienia"mam wszystko co mi trzeba ligh bary gmole sakwy ,szybe spacerowki duzo chromu wiec....
  3. witam ja zmienilem se slupki i mam wyzej slupki dorabialem w "kuzni"taka firma ,sproboj w bemotor albo na jakeiejs gildzie motyocyklowej,
  4. witam.co do light barow to polecam firmeSENTOCOM.kupilem takie sa bardzo dobrze wykonane,pasuja jak ulal.pozdro
  5. witam mam takowy pojazd ,chce zamontowac light bary 2x55 w.czy da rade ?? czy zarowy 2 x35 nie beda lepsze?? pozdro
  6. witam jak dla mnie to olej ,po rozgrzaniu robi sie zadszy,ja mam zalane virago 20W/50, TE 50 TO TEMP MAX.moze byc luz na swozniu,sproboj innego oleju ,zauwaz czy silnik jest b nagrzany jak stuka,mi ciapie walek na 2 cyl.ale smigam w wirago musisz pamietac aby byl stan oleju ,najlepiej utrzymywac na max ale bez przesady :buttrock:(gorna kreska)virago ma tkz. sucha miske olejowa,jak go odpalisz to poziom spada na minimum pozdro
  7. witam.mialem podobny problem w swojej wirago:(dolna sruba sie zerwala ,poszedl gwint nietety,najprosztym sposobem przegwintowlaem z 6 na 8 wstawilem nowa srube ampulowa i trzyma ,nic sie nie dzieje,wczesniej olej mi sie sączyl na wydech i kaplica,teraz mam spoko,gwintowlem to gwintownikami bez czubka zeby gwin byl na calej dlugosci taki sam.gwitowniki onr kolejnosci 1.2.3,zlapalem glebokosc oznaczylem sobie i wiertlo i gwintownik na taka glebokosc by nie przesadzic i jest ok.mysle ze wiesz jak sie dobiera wiertlo pod gwintownik pozdro
  8. witam kolega ma skuter zbika i ciagle mu cos z elektryka siada ,czy ma ktos schemat do tej maszyny pozdro.
  9. ten dres to mialem na mysli do chopera:) a zpiescia sie zgadzam:) hehe
  10. wydechu ci nie pochromuja ,ma za duzo zwiazkow metali ciezkich uzywany wydech,kp sobie taka oslone mozna kupic np higway howka oslaniajacy laczenie wydechu taka chromowana blacha na cybanty z tylu pozdr.
  11. siemka chyba mial racje ale wal??moja jest z82 bez remontu i jest oki walek rozrzadu na 1 cylindrze mi ciapie ale tak jest oki tez musze zregulowac gazniki.........nara
  12. simka ja mialem 150 mz byla spoko ale silnik delikatny robilem jej remont we dwoch smigala 110 no i przyjemne zawieszenie,ale motorek deko archaiczny nie wiem ile kcesz wydac ,2 lata temu kumpel kupil 251 fajnie jezdzila tylko miala zwalone zawieszenie przod no i tapczan sie zrobil ,ja bym wolal 251 wiekszy motor lepiej sie trzyma,lepszy moment obrotowy i w ogle 150 bedzie na ciebie mala, jej moc szybko ci sie znudzi,150tez nie ma wad mi wiecznie ciekl dekiel sprzglowy dopiero skecilem go na silikon i przestalo no i polkiezyc sie scinal bo za slaba sprezyna i kipska stal na polksiezyc/(kopniak) ,sperzyne zalozylem od wieski125,apropos 150 to w srodku jest prawie to samo co wsk 125,150 ma tylko alternator 6 tarczy anie trzy i podw.lancuszek sprzeglowy,radzilbym 251..............
  13. siemka witam.ja mam tez virago.2 lata temu padl mi calkowicie przestal krecic i okazalo sie ze:po rozebraniu na czewsci pierwsze stojan byl oki ale luty byly juz slabe wiec cewki polutowalem od nowa,wyzucilem caly pyl ze srodka ,po rozkreceniu to wygladal jak mlynek do kawy,.szczotki byly jeszcze oki ,troszke wyzarty komutator przeczyscielem papirem 1000 robisz petelke i pucujesz az sie bedzie swiecil ,calosc umylem w bezynie extrkcyjnej,po zloeniu prowizorycznym okazalo sie ze nie kreci treba go bylo pchnac recznie ai tak bral w h*j pradu,takich wirnikow sie nie przeija bo sa nawiniete drutem trapezowym,dalem go do kolegi kolegi on robi silniki elektryczne itp w ogle moim zdaniem koncowki dytow nie kontaktowly ze komutatorem bo one sa tam nabijane a nie spawane ,dalem go wiec on go wsadzil na jakis przyrzad i okazalo sie ze mam racje pozgrzewal te laczenia chyba migomatem jakims i mialo byc oki zlozylem calosc obudowe na silkon bo jak wiesz tam leje sie woda spod kola,i chodzi jak zyleta no chalasuje ale to inna sprawa pomalowalem go na srebrno:) pozdrawiam sorki za byki
  14. witam jakie wlasciwie powinny byc swiece w virowce??mialem NGK COS TAM 7 ES??ciagle przebijaly zlozylem f65 iskry i gitara jest........
×
×
  • Dodaj nową pozycję...