Pałlo Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Temat o moim problemie juz dawałem na forum >> http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...=45207&hl=vf750 ale teraz na 100% wiem że to jeden moduł wariuje.. i nie wiem co podstawić za orginalny tranzystor aby działało (jest to darlington z diodą).Na forum elektrody znalazłem tylko jeden wątek o tym tranzystorze (EDT 41-035) >> http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic...7671ffe1a4bee48 podstawiałem BU 806 ale niestety na nim nie ma iskry wcale.. (na orginalnym jest ale jak się rozgrzeje to ginie) Dodam że ten motocykl posiada dwa takie same moduły i jak zamienię je miejscami to wyłancza drugie dwa cyl. podaję dwa pomocne linki >>> http://www.jetav8r.com/Vision/TCIRebuild/TCI_Rebuild.html http://users.rcn.com/kochc/moto/spark/ig_repair.html Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Czyli wygląda na to że to samo było u mnie. Jak już pisałem, chłopaki z serwisu kupili za parę złotych używany moduł. Cała naprawa kosztowała mnie 50 zyli. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 (edytowane) Ja mam takie dwa moduły z VF750F oba mają ucięte wtyczki ale są sprawne jeden z nich nie posiada obudowy,jak chcesz tanio odstąpie Edytowane 8 Maja 2006 przez seba_VF750FR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pałlo Opublikowano 9 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Czyli wygląda na to że to samo było u mnie. Jak już pisałem, chłopaki z serwisu kupili za parę złotych używany moduł. Cała naprawa kosztowała mnie 50 zyli. W tych modułach po 20 latach 'wysychają" kondensatory przez co zmieniają się "punkty pracy" tranzystorów a zwłaszcza głównego (EDT41) i dlatego się przegrzewa.. a z zamiennikami .. właśnię walczę. Ale kolega podpowiada mi abym założył moduł fiatowski (chyba z UNO) albo nawet GL 118 (tani a chodzi rewelacja.. bynajmniej w SUZUKI) i chyba tak zrobię bo naprawiać elektronikę 20 letnią to cieżki temat.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Hej. Powymieniałeś kondensatory? Sprawdzałeś te zamienniki MJE5740 i NTE2317 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pałlo Opublikowano 9 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Hej. Powymieniałeś kondensatory? Sprawdzałeś te zamienniki MJE5740 i NTE2317 ? Kondensatory to od razu powymieniałem a tranzystory w/w nie osiągalne w Polsce... :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 (edytowane) Hmm. tak patrzę dostępność tego naprawdę zerowa. Powinien chodzić również MJE5742 . Zadzwoń i zapytaj o nie tutaj http://www.nowyelektronik.pl/ zazwyczaj coś wykombinują. Edytowane 10 Maja 2006 przez ober Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pałlo Opublikowano 10 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Ten MJE5742 też "widmo" jest tylko nikt go niema :buttrock: ale bede miał od kolegi seba_VF750FR jeszcze dwa takze z czterech coś zrobie :crossy: A mam jeszcze pytanie co to jest >>> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8y5ju8i95ngngw5t.html siedzi pod siedzeniem (dokładnie pod regulatorem napiecia alternatora) i robi mi zwarcie na postojówkach (pali bezpiecznik) jak to odłacze to OK.. ale niewiem czy to nie przypadkiem ten cały moduł od "WARNING'u" lub wskaźnik biegów, bo motocykl zapalał ale nie pamieam czy ekranik kontrolny działał (teraz moduły na stole także nie sprawdzę a gnębi mnie to) :) Dzieki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 (edytowane) To pewnie jakis "komputer " od tej calej elektroniki , co do modułów nic nie bedziesz musiał kombinować zakładasz wtyki ,palisz ,jedziesz :buttrock: . Pozdrawiam sebastian PS. Mam serwisówke po angielsku (Honda VF700,750,1100 V-Fours 82-88 Haynes Service Manual ENG) w pliku pdf do motocykla takiego typu jak posiadasz ,jak chcesz moge Ci podesłać. Edytowane 10 Maja 2006 przez seba_VF750FR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pałlo Opublikowano 11 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Mam te instrukcje. mam też i schematy elektrycze (ze strony sabmag.org ) ale akurat moduły nie są oznaczane który do czego.. Wstawiłem na tymczasem BDX53C (BDX53 tylko z literką N na 300V wstawia Magneti Umarelli w Fiu**ch :crossy: tylko ze ten niedostępny :buttrock: )a ten jest na 100V także żywot chyba krótki ale chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pałlo Opublikowano 12 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 No i w końcu działa na modułach Seby + jeden czujnik był uszkodzony.. Dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.