piotr123 Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Pisze ponownie w nowym poście..LIcze na waszą fachową rade.szybko przypomne-motocykl ma za bogata mieszanke,świadczy o tym czarny dym przy wiekszych obrotach i praktyczna mozliwosc odpalenia moto bez ssania.Wszystko przejrzalem-filtr powietrza,poziom paliwa,czyszczenie ,obnirzyłem iglice ze standardowego położenia o jeden ząbek na dół i....... tak potrafi przykopcic i zasyfia świece czarnym nalotem :wink: Dziś zaobserwowałem że paliwo może saczyć sie mosieżnymi zaworkami od układu ssania(tymi ,którymi pociaga linka ssania).Niby domknięte a paliwo sie sączy. Wiem bo po rozebraniu góry gaźników od strony membrany zakraplałem otwór króredy dostaj się powietrze .Przy zamknietych zaworkach nie powinno sciekać przez kanały (według mnie)-a scieka i sączy sie do gardzieli gaźnika.Nie umiem wklepać tu zdjęc krore by obrazowały sprawe-MOZE KTOS PODPOWiE jak zamiescic zdjecia? Teraz pytanie-w jaki sposób mozna zregenerować układ ssania zeby paliwo nie saczyło sie przez te zaworki.Według mnie wyrobione sa troche zaworki bo maja małe luzy(nie wiem jakie powinny być i czy w ogóle powinny) i drobne rysy...Co z tym począć????????jak bym sie z tym uporał to by juz było wszystko ok-innej rady nie ma..... Podaje zdjęcia które zroibiłem..1.Przedstawia zaworek ssania(sa takie dwa bo to DR800)http://www.bikepics.com/pictures/582699/ 2.Kanał układu ssania od góry(od strony membrany)Tu zakraplalem paliwem które saczyło sie do wnetrza gaźników -otwor na 3 zdjeciuhttp://www.bikepics.com/pictures/582696/ i 3 zdjeciehttp://www.bikepics.com/pictures/582697/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Hej ,no dziwna sprawa , sądząc po tym co napisałeś wymianie podlega zaworek ssania , w larssonie jest komlet naprawczy gaznika do DR800 są w nim uszczelka komory zaworek iglicowy trzy oringi - nie wiem dokladnie do czego i tulejka zaworka iglicowego , wiec nic konkretnego do zaworka ssania nie ma -no chyba ze jakis oring , może spróbuj zakupic jakis uzywany gaznik? albo dobrac podobny zaworek z gaznika innego motocykla.Na allegro znalazlem taką aukcje z czesciami do dr800 93r : http://www.allegro.pl/item100879379_suzuki...kie_czesci.html Pozdrawiam sebastian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 praktyczna mozliwosc odpalenia moto bez ssania.a czy jak juz odpalisz moto(na zimnym silniku???) bez ssania i puscisz manetke to trzyma obroty? mam podobny problem z moja FJ, ale mysle ze u mnie to kwestia regulacji gaznikow,bo jednak bez ssania raczej nie odpali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryn Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Piotr najlepiej sprzedaj moto a tak na powazne my to mamy z tymi motocyklami :buttrock: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr123 Opublikowano 11 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Nie sprzedam :D A wiec-filtr powietrza nowy,iglice opuszczone maksymalnie na dół.Obserwacje-moto puszcza tylko małego dymka przy mocnym gazowaniu.Tak więc jestem zadowolony-ale....Pojawiło sie inne zjawisko :eek: Mianowicie,motocykl w czasie jazdy przy puszczaniu gazu strzala z tłumika(mam w Dr800 założony układ z przelotowym tłumikiem).Dobrze by było gdyby sobie raz strzelil ,ale napieprza pare razy przy puszczeniu gazu i schodzeniu z obrotów.Jak ne domkne całkowicie gazu to tego zjawiska nie ma(ale musze manetke lekko przytrzymywac przed calkowitym zamknieciem).Co mam teraz z tym zrobić?Może jednak podnieśc iglice o jeden ząbek do góry?Według mnie przyczyna tkwi w nietrzymaniu paliwa przez zaworek ssania.Paliwo dostaje sie do cylindra przy jednoczesnym domknieciu przepustnicy i i braku powietrza(paliwo spala sie dopiero w kolanku)...tak sądze....Macie może jakieś pomysły?mniej by strzlal z wydechu jakbym zwiększył obroty na biegu jałowym,ale teraz mam zalecane 1300ob/min i takie chce miec.Nie wiem-jestem w kropce ;) PS.czy takie strzelanie z wydechu jest groźnie dla zaworów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.