Carlos Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 No i dałem czadu... Wypolerowałem kartery od mojego Drag Stara 1100 (2000r)i zabrałem się za górę silnika...Było między żeberkami trochę przebarwień, więc wypiaskowałem cylindry i głowicę, żeby przygotować je pod szkiełkowanie (tego juz nie robię osobiście).Wyszkiełkowane elementy będą gotowe na środę. Wtedy wypoleruję krawędzie żeberek i te elementy, które się da i teraz moje pytanie:JAK CAŁY SILNIK ZABEZPIECZYĆ PRZED UTLENIANIEM?Czytałem o anodowaniu - brzmi super, ale czy mogę to zastosować do góry silnika (czy nie ucierpią np. powierzchnie uszczelniające i wnętrze cylindra, komora spalania,...)? Czy można cały silnik potraktować lakierem bezbarwnym (jak nie anodowanie)? Ale jakim? Temperatura... Jak podejść do karterów - dół silnika już złożyłem... Rozbierać już tego nie będę... Czy może zostawić polerkę + szkiełkowanie między żeberkami? Czy ktoś już przerabiał ten problem? Ku..a... Próbuję własnoręcznie stworzyć "custom bike", ale zaczynam wątpić czy coś z tego wyjdzie...Może sprzedam to wszystko na części i kupię enduro... :icon_exclaim: Jak na razie straciłem kupę czasu...Sezon w pełni, a tu co chwila problem...i wszystko w rozsypce...Czy w Polsce jest ktoś, kto się zajmuje customami i może mi udzielić DARMOWYCH porad? Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.