Skocz do zawartości

XVS 1100 - Zabezpieczenie Alu silnika


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i dałem czadu...

Wypolerowałem kartery od mojego Drag Stara 1100 (2000r)i zabrałem się za górę silnika...

Było między żeberkami trochę przebarwień, więc wypiaskowałem cylindry i głowicę, żeby przygotować je pod szkiełkowanie (tego juz nie robię osobiście).

Wyszkiełkowane elementy będą gotowe na środę. Wtedy wypoleruję krawędzie żeberek i te elementy, które się da i teraz moje pytanie:

JAK CAŁY SILNIK ZABEZPIECZYĆ PRZED UTLENIANIEM?

Czytałem o anodowaniu - brzmi super, ale czy mogę to zastosować do góry silnika (czy nie ucierpią np. powierzchnie uszczelniające i wnętrze cylindra, komora spalania,...)?

 

Czy można cały silnik potraktować lakierem bezbarwnym (jak nie anodowanie)? Ale jakim? Temperatura...

 

Jak podejść do karterów - dół silnika już złożyłem... Rozbierać już tego nie będę...

 

Czy może zostawić polerkę + szkiełkowanie między żeberkami?

 

Czy ktoś już przerabiał ten problem?

 

Ku..a... Próbuję własnoręcznie stworzyć "custom bike", ale zaczynam wątpić czy coś z tego wyjdzie...

Może sprzedam to wszystko na części i kupię enduro... :icon_exclaim: Jak na razie straciłem kupę czasu...Sezon w pełni, a tu co chwila problem...i wszystko w rozsypce...

Czy w Polsce jest ktoś, kto się zajmuje customami i może mi udzielić DARMOWYCH porad?

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...