Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, CHiałbym sobie kupić jakiegoś crossa lecz aby móc też gdzieś na ulicy dojechać.

Jak każdy już sie domyśla więszkość wyczynowych crossów nie ma swiateł więc nie można się nimi poruszać po drodze. I tu jest pytanko: Czy jak kupie crossa to będe mógł domontowac do niego światła i poruszać się legalnie po ulicy ??

Jeśli Nie to jaką 250 byście mi doradzali ? Motor kupowałbym w niemczech.

Chciałbym żeby nie był to brzęczek tylko aby miał troche kopa by móc się nim poruszać swobodnie po błocie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup WR250. Do crossa nawet jak światła domontujesz to po ulicy legalnie nie pojeździsz bo nei zarejestrujesz takeigo sprzeta. Poza tym takie motocykle NIE NADAJĄ SIE do jazdy po asfalcie. Lepiej sie zastanów dwa razy i poczytaj troche, bo zielonego pojęcia nie masz o tym co to cross.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tylko ty nie pomyslisz też. Załóżmy że chce dojechać do kumpla zeby pojeździć w terenie ? No to nie bede jechał przez jakis drogi których nie ma tylko ulicą wieć jakos te 5-10km mushe przejechać dlateego pytam.

A ty napewno wiesz jak sie znam ob jestes najlepszy wiec respekt dla ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet jak kupisz crossa i piekne swiatelka mu zalozysz, lusterka, podnuzek, miejscowke na blache i oponki odpowiednie (na kostkach tez po ulicy legalnie sie nie da :D ) to nie zarejestrujesz bo nie masz homologacji na ten model.

Ja polecam KTM EXC 250 lub Yamahe WR 250.

kolega mial racje.... nie za bardzo wiecz co to cross :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaką kwote chcesz/mozesz przeznaczyc na ten motocykl?

jezeli nie zalezy ci na czasie to w sierpniu bede sprzedawał swoją wr za godne pieniądze, a jest to motocykl ktory jest klasy crossow, a śmiem powiedzieć ze nawet lepszy :D

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

karol1001: "Lepiej sie zastanów dwa razy i poczytaj troche, bo zielonego pojęcia nie masz o tym co to cross."

 

 

hehe :D a ja wiem co to cross i mam wiatła i zapłacone OC i przeglad w SX 250 i da sie tym jezdzic po ulicy tylko jest troszke bardziej "nerwowo" nie jest to na 100% legal ale tonie o to tu chodzi. wiem ze mozna kupic kit homologacyjny który w jakis tam sposób podłanczasz i lampki swieca :-)

Ale mimo wszystko kup lepiej EXC 250 lub WR i normalnie to zarejestruj

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LOL ciekawe czy gosc nawet na komarku potrafi jezdzic , niech se kupi CR 500 mocy mu nie braknie :D i mogl by sie nauczyc polskiego..

 

Gawron masz racje z kitem ale czy to sie oplaci ?? potem kupa papierkow,rzezczoznawca itd... ( a jak ty masz rozwiazane swiatla gdzie sa podlaczone?? )

 

p.s na motocykl powyzej 3.5 KM obowiązuje Prawo Jazdy ....

 

p.s 2. do full crossa nie podepniesz swiatel zasilanych alternatorem/pradnicą bo tego tam nie ma , jedynie bateryjne ale to chyba kiepski pomysl....

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Gawron masz racje z kitem ale czy to sie oplaci ?? potem kupa papierkow,rzezczoznawca itd... ( a jak ty masz rozwiazane swiatla gdzie sa podlaczone?? )

 

p.s 2. do full crossa nie podepniesz swiatel zasilanych alternatorem/pradnicą bo tego tam nie ma , jedynie bateryjne ale to chyba kiepski pomysl....

 

No własnie ja tak mam ze mam podłaczony taki kit KTMa ze swieca mi lampki bez baterji, akumulatora itp tylko jak zapale motor i to napewno kosztuje pare stówek ale mysle ze warto miec choc tyle+OC+przeglad na specjalnym druku . Nie chodziło mi o to zeby zarejestrowac moto bo to by faktycznie kupe kasy kosztowało ale chodziło mi tylko o to zeby lampki swieciły w crossie. Nie wiem jak to jest podłaczone bo nie nawidze elektroniki (mimo ze jestem technikiem elektronikiem) i nawet na to nie patrzyłem a załozył to poprzedni włascicel bo chciał mmiec mocniejsze "enduro", wiem tylko ze wszstkie zarówki sa tak jak powinne na 12V.

Phoeeenix Jak chcesz sie w to bawic to musisz sie popytac w sklepach moto o takie bajery bo do KTM napewno cos takiego istnieje ale np. do CR to nie wiem.

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zastanawiałem się nad to yamaszką WR i mi sie jakoś spodobała. Hmm w jakich jakich pieniądzach to myśle że coś koło 10 bo nowego sie nie opłaca wg mnie a będe miał możliwość ściagnąć z Niemiec a tam to wiadomo że 4-5 letnie sprzety to mało kto kupi a 10 letnie nikt.

Co do tej kasy tez nie chciałbym przepłacać za coś bo nie tylko cross istnieje :D

A co powiecie o Kawasaki KX250 ?? I orientuje sie ktoś ile kosztuje WR ??

Edytowane przez Phoeeenix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko szkoda marnowac pieniędzy jak za rok zdam na A. Po drugie motocykl kupowałbym na długo a nie wymieniał po 2 latach np. więc chce od razu mieć mocniejszy i myśle ze 250 to najlepszy wybór,

kumpel nawet mi mówił że w cenie nie są duze różnice między 125 a 250.

Chyba zrezygnuje montowania świateł bo to za dużo zabawy i nerwów, jedni mówią ze dokumenty leve tzreva załatwiać potem jeszcze z przed jazdą akumulator ładować :/

Chyba wybiore tą yamaszke i będzie looz. Myśle ze na około 5-6 lat mi wystarczy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...