Skocz do zawartości

Kawa KLR 600 Stuki w silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj podczas jazdy gdy chciałem z rozpędu wdrapać się na nie małą górkę coś zarechotało w silniku :crossy:

Kawa się zrobiła zmulona, w silniku coś stuka, nie da się przekroczyć 5000 obr.

Ściągałem nasadę, zmielona była sprężynka, która jest na wałku od strony wydechu. Zamontowałem inną sprężynke i nic nie pomogło.

Dziwne jest też to, że motocykla nie można odpalić z kopa jak się weźmie na linkę to starczy żeby się koło obróciło i już silnik chodzi.

Silnik chodzi bardzo ciężko, tak jakby się zacierał ;) :) :)

 

Uzbierałem sobie trochę pieniążków, chciałem ją sprzedać i kupić coś nowszego a tu taki numer :)

 

Może miał ktoś kiedyś podobną sytuacje????

Co ją boli???? ;)

 

Ręce opadają, dzisiaj tak ciepło a ja patrzyłem przez okno jak inni jeżdżą :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale opisz co to za nasada ?? pokrywa glowicy ?? pokrywa alternatora ?? czy co to jest ??

 

ok juz sie domyslilem co to jest ta nasadka - pokrywa walkow rozrzadu .A wiec poszedl autodekompresor (sprezyna) ta nowa moze byc za slaba aby napiac mechanizm ,dlatego nie odpalisz moto z kopa ,sprawdz czy mechanizm dziala prawidlowo ( powinien naduszac i puszczac jeden zawor wydechowy) po odpaleniu sila odsrodkowo nie nadusza zaworu aby komprecha nie uciekala ,moze zle go zlozyles i podczas pracy nadusza zawor tracac kompreche ,tak czy owak zdejmij walek i dokladnie sprawdz mechanizm ,poszukaj tez mocniejszej sprzyny ,jesli jakies resztki nie poszly w silnik to nie powinno sie nic stac

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale opisz co to za nasada ?? pokrywa glowicy ?? pokrywa alternatora ?? czy co to jest ??

 

ok juz sie domyslilem co to jest ta nasadka - pokrywa walkow rozrzadu .A wiec poszedl autodekompresor (sprezyna) ta nowa moze byc za slaba aby napiac mechanizm ,dlatego nie odpalisz moto z kopa ,sprawdz czy mechanizm dziala prawidlowo ( powinien naduszac i puszczac jeden zawor wydechowy) po odpaleniu sila odsrodkowo nie nadusza zaworu aby komprecha nie uciekala ,moze zle go zlozyles i podczas pracy nadusza zawor tracac kompreche ,tak czy owak zdejmij walek i dokladnie sprawdz mechanizm ,poszukaj tez mocniejszej sprzyny ,jesli jakies resztki nie poszly w silnik to nie powinno sie nic stac

 

Tak, chodziło mi o nasadę głowicy.

Oryginalna sprężynka, która spadła była bardzo delikatna i założyłem identyczną.

Rozbiore to jeszcze raz i sprawdze ten mechanizm :buttrock:

Czekam na dalsze podpowiedzi i za wszystkie z góry dziękuje :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jeszcze jedna sprawa, nie wiem na ile to jest mozliwe ale mogl dostac tlokiem 1 zawor (ten od dekompresora ) moze byc potrzeba jego wymiana... ale nie jestem teraz pewien czy moglo sie to stac jak sprezyna pekla.....

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic więcej się nie uszkodziło, kawałek tego napinacza się zmielił.

Zrobiłem to a kawa w dalszym ciągu nie chce zapalic z kopa.

Kolega mnie pociągnął DR-ką, odpaliła i stuki troche ucichły, ale nadal nie chce przekroczyc 5000 obr. :icon_twisted: ;) :)

Oczywiście w dalszym ciągu nie chce z kopa zapalic ;)

Edytowane przez SiwyKLR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm moze sie przestawil rozrzad ?? sprawdzales czy autodekompresor dziala prawidlowo ??

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm moze sie przestawil rozrzad ?? sprawdzales czy autodekompresor dziala prawidlowo ??

Jak to sprawdzic??

Kopie się normalnie tak jak przed usterką.

Podczas kopnięcia słychac jakby silnik chciał zapalic, ale tak jak by mu czegoś brakowało.

Dziwi mnie fakt że jak kumpel mnie ciągnie to wystarczy jeden obrót koła i silnik zapala :D

Chodzi tak jakby smarowania nie miał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten dekompresor dzial tak ze ponizej 500 obr/min wciska zawor wydechowy aby latwiej moto kopnac ,jak by nie dzialal to bys czul duzy opor przy odpalaniu ( o ile w ogole dalo by sie przekopac) ,ale moze go teraz nie domyka (inna sprezynka) i kopiac moto ma za mala kompresje.....

 

sprawdz rozrzad odkrec gorne kolko plastikowe z pokrywy alternatora ,naceluj tam znak T pod pokrywa glowicy na zebatkach napedzajacych walki rozrzadu sa strzalki ,ustaw je aby byly na rowno z glowica ,skierowane grotami do przodu (obydwie musza byc tak samo ) .Widzac znak T w okienku alternatora ,strzalki zebatek rozrzadu musza byc ustawione grotami do przody na rowno z glowica.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wtrace swoje 3 grosze, biegnac zupelnie innymi torami..

ja w swojej KLR 250 mialem taka akcje, ze po rozkreceniu i zlozeniu moto (nic w silniku poza gaznikiem nie dotykane) sprzet nie wkrecal sie powyzej 6000 obr i caly wibrowal.. okazalo sie ze nie byla dokrecona sruba na akumulatorze trzymajaca jeden z przewodow

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten dekompresor dzial tak ze ponizej 500 obr/min wciska zawor wydechowy aby latwiej moto kopnac ,jak by nie dzialal to bys czul duzy opor przy odpalaniu ( o ile w ogole dalo by sie przekopac) ,ale moze go teraz nie domyka (inna sprezynka) i kopiac moto ma za mala kompresje.....

 

sprawdz rozrzad odkrec gorne kolko plastikowe z pokrywy alternatora ,naceluj tam znak T pod pokrywa glowicy na zebatkach napedzajacych walki rozrzadu sa strzalki ,ustaw je aby byly na rowno z glowica ,skierowane grotami do przodu (obydwie musza byc tak samo ) .Widzac znak T w okienku alternatora ,strzalki zebatek rozrzadu musza byc ustawione grotami do przody na rowno z glowica.

 

A czy rozrząd może się sam przestawic??

Łańcuch wysgląda na naciągnięty :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no raczej nie powinien, ale sprawdzic to minuta roboty na zdjetej pokrywie rozzradu

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...