mikolaj Opublikowano 13 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 dziekuje adamie za poswiecenie czasu!ja jestem zwolennikiem nowego jesli chodzi o tak istotne podzespoly,sprawdze dokladnie wade po odebraniu motorka i w razie W usmiechne sie (oczywiscie po wczesniejszej wplacie )o zakupodbiore go wszelako w ostatni wekkend majabrak czasuznalazlem dzieki forum strone z manualami http://blackbears.ru/index.php?get=manualmoze pomoze ona kiedys komus tak jak mnie to rosyjska strona wiec sa free:icon_razz:))masz bardzo ladny motocykl , ja mam wersje e bez owiewekale mysle o zalozeniu chociaz szybymam nadzieje ze doprowadze kiedys go do stanu jak twoj motorna razie dzieki i pozdrawiammikolajhttp://moto.allegro.pl/show_item.php?item=98271738to link do zobaczenia mojego motorka swoich fotek jeszcze nie mammam pytanie do ciebie adamie podobno od dluzszego czasu uzywasz oleju samochodowegoa masz praktycznie takie moto jak ja jak sie spisuje i laki to oilco ze sprzeglem?dlatego go lejesz ze nie uzywasz sprzegla?dzieki za odp zgory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Zaczalem uzywac syntetyka Mobil 1 o oznaczeniu 15W50 3 sezony temu z kilku powodow:Chcialem miec olej syntetyczny w moto, ale nie chcialem placic $20 za litr, Chcialem na wlasnym przykladzie sprawdzic czy cokolwiek z mitow ciagle powtarzanych o tych olejach jest prawda.Chcialem sprawdzic czy jest prawda marketing firm olejowych przestrzegajacych przed uzywaniem samochodowych syntetykow w motocyklach.O moich obserwacjach mozesz przeczytac w watku " Samochodowy syntetyk w motocyklu" - pod moim nazwiskiem.W dwoch slowach moge powiedziec ze jestem zadowolony z tego oleju, a jedyny problem ze sklejaniem sie sprzegla na zimnym silniku jest pewnym kompromisem - nie moge dostac u siebie Mobila 5W50, ktory nie sklejal by sprzegla w swoich okolicach.Jesli chodzi o zmiane biegow bez sprzegla, to ja uzywam sprzegla w ograniczonym zakresie ( wcisniecie klamki na 1/4 ) choc zdaje sobie sprawe, ze nie jest to konieczne.Moja metoda zmian z "preloadingiem" dzwigni dobrze spisuje sie w moim moto pozwalajac na zmiane b.szybka i skuteczna niezaleznie od obrotow.Moje uwagi na ten temat tez mozesz znalezc w tematach typu "Zmiana biegow ze sprzeglem, czy bez" na przestrzeni kilku ostatnich lat.Nigdy nie mialem problemow ze slizganiem sie sprzegla na Mobilu i jego uzywanie nie ma zadnego zwiazku ze sprawa zmiany biegow. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolaj Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Zaczalem uzywac syntetyka Mobil 1 o oznaczeniu 15W50 3 sezony temu z kilku powodow:Chcialem miec olej syntetyczny w moto, ale nie chcialem placic $20 za litr, Chcialem na wlasnym przykladzie sprawdzic czy cokolwiek z mitow ciagle powtarzanych o tych olejach jest prawda.Chcialem sprawdzic czy jest prawda marketing firm olejowych przestrzegajacych przed uzywaniem samochodowych syntetykow w motocyklach.O moich obserwacjach mozesz przeczytac w watku " Samochodowy syntetyk w motocyklu" - pod moim nazwiskiem.W dwoch slowach moge powiedziec ze jestem zadowolony z tego oleju, a jedyny problem ze sklejaniem sie sprzegla na zimnym silniku jest pewnym kompromisem - nie moge dostac u siebie Mobila 5W50, ktory nie sklejal by sprzegla w swoich okolicach.Jesli chodzi o zmiane biegow bez sprzegla, to ja uzywam sprzegla w ograniczonym zakresie ( wcisniecie klamki na 1/4 ) choc zdaje sobie sprawe, ze nie jest to konieczne.Moja metoda zmian z "preloadingiem" dzwigni dobrze spisuje sie w moim moto pozwalajac na zmiane b.szybka i skuteczna niezaleznie od obrotow.Moje uwagi na ten temat tez mozesz znalezc w tematach typu "Zmiana biegow ze sprzeglem, czy bez" na przestrzeni kilku ostatnich lat.Nigdy nie mialem problemow ze slizganiem sie sprzegla na Mobilu i jego uzywanie nie ma zadnego zwiazku ze sprawa zmiany biegow. Adam M.witam adamiewiesz mam troche wiecej info o 3 biegupo wrzuceniu jedzie dobrze az chcesz naprawde mocno "pociagnac" i wyskokw normalnych warunkach nic sie nie dziejewiem ze sie ludze troche ale..28 maja go sprawdze osobisciezrobie ok 2 tys kmto da pomiarapropo olei znalazlem oil o ktorym pisal jeden z postujacychw luisie motocyklowy 10w 50http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/100385..._Datenblatt.pdfhttp://www.louis.de/?partner=katpdf&topic=katalogperwszy link to dane techniczne2 stronka z nimco ciekawego zauwarzylem?na opakowaniu oprocz motorka sa autobus,samochod i chyba silnik od lodki!apropo olei roznych do wszystkiegoczy moglbys zucic okiem na dane?co sadzisz o uzyciu go do suzi?pozdrawiam mikolajps .dodam panowie ze koszt 4 l to ok 80 pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.