Skocz do zawartości

gsx 1100e skrzynia biegow


Rekomendowane odpowiedzi

dziekuje adamie za poswiecenie czasu!

ja jestem zwolennikiem nowego jesli chodzi o tak istotne podzespoly,sprawdze dokladnie wade po odebraniu motorka i w razie W usmiechne sie (oczywiscie po wczesniejszej wplacie )o zakup

odbiore go wszelako w ostatni wekkend maja

brak czasu

znalazlem dzieki forum strone z manualami http://blackbears.ru/index.php?get=manual

moze pomoze ona kiedys komus tak jak mnie

to rosyjska strona wiec sa free

:icon_razz:))

masz bardzo ladny motocykl , ja mam wersje e bez owiewek

ale mysle o zalozeniu chociaz szyby

mam nadzieje ze doprowadze kiedys go do stanu jak twoj motor

na razie dzieki i pozdrawiam

mikolaj

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=98271738

to link do zobaczenia mojego motorka swoich fotek jeszcze nie mam

mam pytanie do ciebie adamie podobno od dluzszego czasu uzywasz oleju samochodowego

a masz praktycznie takie moto jak ja

jak sie spisuje i laki to oil

co ze sprzeglem?

dlatego go lejesz ze nie uzywasz sprzegla?

dzieki za odp zgory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczalem uzywac syntetyka Mobil 1 o oznaczeniu 15W50 3 sezony temu z kilku powodow:

Chcialem miec olej syntetyczny w moto, ale nie chcialem placic $20 za litr,

Chcialem na wlasnym przykladzie sprawdzic czy cokolwiek z mitow ciagle powtarzanych o tych olejach jest prawda.

Chcialem sprawdzic czy jest prawda marketing firm olejowych przestrzegajacych przed uzywaniem samochodowych syntetykow w motocyklach.

O moich obserwacjach mozesz przeczytac w watku " Samochodowy syntetyk w motocyklu" - pod moim nazwiskiem.

W dwoch slowach moge powiedziec ze jestem zadowolony z tego oleju, a jedyny problem ze sklejaniem sie sprzegla na zimnym silniku jest pewnym kompromisem - nie moge dostac u siebie Mobila 5W50, ktory nie sklejal by sprzegla w swoich okolicach.

Jesli chodzi o zmiane biegow bez sprzegla, to ja uzywam sprzegla w ograniczonym zakresie ( wcisniecie klamki na 1/4 ) choc zdaje sobie sprawe, ze nie jest to konieczne.

Moja metoda zmian z "preloadingiem" dzwigni dobrze spisuje sie w moim moto pozwalajac na zmiane b.szybka i skuteczna niezaleznie od obrotow.

Moje uwagi na ten temat tez mozesz znalezc w tematach typu "Zmiana biegow ze sprzeglem, czy bez" na przestrzeni kilku ostatnich lat.

Nigdy nie mialem problemow ze slizganiem sie sprzegla na Mobilu i jego uzywanie nie ma zadnego zwiazku ze sprawa zmiany biegow.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczalem uzywac syntetyka Mobil 1 o oznaczeniu 15W50 3 sezony temu z kilku powodow:

Chcialem miec olej syntetyczny w moto, ale nie chcialem placic $20 za litr,

Chcialem na wlasnym przykladzie sprawdzic czy cokolwiek z mitow ciagle powtarzanych o tych olejach jest prawda.

Chcialem sprawdzic czy jest prawda marketing firm olejowych przestrzegajacych przed uzywaniem samochodowych syntetykow w motocyklach.

O moich obserwacjach mozesz przeczytac w watku " Samochodowy syntetyk w motocyklu" - pod moim nazwiskiem.

W dwoch slowach moge powiedziec ze jestem zadowolony z tego oleju, a jedyny problem ze sklejaniem sie sprzegla na zimnym silniku jest pewnym kompromisem - nie moge dostac u siebie Mobila 5W50, ktory nie sklejal by sprzegla w swoich okolicach.

Jesli chodzi o zmiane biegow bez sprzegla, to ja uzywam sprzegla w ograniczonym zakresie ( wcisniecie klamki na 1/4 ) choc zdaje sobie sprawe, ze nie jest to konieczne.

Moja metoda zmian z "preloadingiem" dzwigni dobrze spisuje sie w moim moto pozwalajac na zmiane b.szybka i skuteczna niezaleznie od obrotow.

Moje uwagi na ten temat tez mozesz znalezc w tematach typu "Zmiana biegow ze sprzeglem, czy bez" na przestrzeni kilku ostatnich lat.

Nigdy nie mialem problemow ze slizganiem sie sprzegla na Mobilu i jego uzywanie nie ma zadnego zwiazku ze sprawa zmiany biegow.

 

Adam M.

witam adamie

wiesz mam troche wiecej info o 3 biegu

po wrzuceniu jedzie dobrze az chcesz naprawde mocno "pociagnac" i wyskok

w normalnych warunkach nic sie nie dzieje

wiem ze sie ludze troche ale..

28 maja go sprawdze osobiscie

zrobie ok 2 tys km

to da pomiar

apropo olei znalazlem oil o ktorym pisal jeden z postujacych

w luisie motocyklowy 10w 50

http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/100385..._Datenblatt.pdf

http://www.louis.de/?partner=katpdf&topic=katalog

perwszy link to dane techniczne

2 stronka z nim

co ciekawego zauwarzylem?

na opakowaniu oprocz motorka sa autobus,samochod i chyba silnik od lodki!

apropo olei roznych do wszystkiego

czy moglbys zucic okiem na dane?

co sadzisz o uzyciu go do suzi?

pozdrawiam mikolaj

ps .dodam panowie ze koszt 4 l to ok 80 pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...