Skocz do zawartości

Intruder 750


zielka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych Kolegów. Jestem posiadaczem DragStara 125 rocznik 2002 i chciałbym go zmienić na coś większego i w przystępnej cenie. Kolega oferuje mi Intruza 750 z 1991 roku z 50tys na liczniku. Wiem że na pewno jest bezwypadkowy. Koledzy proszę o opinie za i przeciw dotycząch tego modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli znasz pochodzenie motocykla i jestes pewien jego dobrego stanu technicznego, to nie ma zadnych przeciwskazan przy kupnie Intruza. To dobre, sprawdzone i bezawaryjne motocykle. Sam jezdze od dawna intruzem tak jak kilku moich kumpli i nikt nie narzeka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli motocykl jest zadbany to niepowinienłes mieć z nim problemów. 50 tys km to żaden przebieg dla takiego motocykla. VSy to bardzo udane konstrukcje. Z tym, ze najmniej udany jest IMHO VS 750. Dwóm kumplom wybuchły silniki (zatarcie panewki na przednim cylindrze).

 

P.S. Nie słuchaj fałszywych proroków doradzających Virago :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coraz bardziej się przekonuję do zamiany na proponowanego intruza. Tym bardziej że już moją DragStarką 125 się nacieszyłem. Intruz ma oryginalny lakier taki jasno czrwony, posiada sakwy, piórnik, szybę, wysunięte podnóżki no i piękną szeroką dragową kierownicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo Virago to ramy nie mają. Chociaż XV 250 bardzo mi się podoba. Taka mała Dyna Glide :icon_razz:. Duze XV`s są brzydkie. Oczywiście to kwestia gustu ale mi się nie podoba wiszący silnik i ogólnie kształty. Ale technicznie są bardzo dobre.

 

zielka-> GRATULACJE. VS to motocykl z charakterem. Myślę, że będziesz zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VSy to bardzo udane konstrukcje. Z tym, ze najmniej udany jest IMHO VS 750. Dwóm kumplom wybuchły silniki (zatarcie panewki na przednim cylindrze).

 

 

Pompka, a co takiego sie zmieniło w konstrukcjach 800-tek, że 750 miały mniej udane silniki? Inne panewki? Myślę, że problemy z panewkami to bardziej kwestia dużych przebiegów, a może i zaniedbań właścicieli. 800-tki to po prostu nowsze roczniki i mniej nawiniętych kilometrów.

 

Gratuluję zakupu!!!!

 

A czy Virówka z nieznanego źródła jest lepsza, niż Intruder z nieznanego źródła? Panowie... :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silni VS 700/750 i silnik VS 600/800 różnią się średnica cylindra i skokiem tłoka. VS 700/750 mają inny wał korbowy i dłuższy skok. Może to powoduje wieksze obciażenie panewki, może problemem jest tez własciwa eksloatacja (a raczje jej brak). Ale 2 z 4 znanych mi VS 700/750 wybuchły. W jednym bardzo widowiskowo korbowód rozwalił cylinder. Ale na pocieszenie powiem, że znajomy ma VSa 750 pierwszego roku produkcji (1987) i motocykl na nie rozbieranymsilniku do tej pory śmiga i to żwawo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...