Skocz do zawartości

NIE PALI NA 1 CYLINDER


Konował
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sciągnołem pokrywe zaworów w zzr600(93r) sprawdzałem luzy zaworowe, po złożeniu wszystkiego do kupy odpaliłem moto, i okazało sie że nie pali na prawy cylinder.Iskra na świecy jest, paliwo podaje.

Wszystkie podłączenia elektryczne są dobre. To że nie pracuje cylinder ustaliłem sciągając fajke ze swiecy i nie zauważyłem różnicy w pracy silnika(przy biegu jałowy silnik szarpie i nawet gasnie).

Podczas jazdy wszystko jest ok, silnik ciągnie i nie szarpie. Nie dotykałem gazników, czy jest możliwe żeby nagle zatkał sie gaznik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba niemożliwe, jest kanał ssania, iglica, kanał średnich, zobacz spustem czy benzyna w komorze tego gaźnika... bak był zdejmowany, kraniki zakręcane można iść tropem zapchania.....

 

<Iskra na świecy jest, paliwo podaje.

 

znaczy jest paliwo w komorze?

 

 

<Podczas jazdy wszystko jest ok,

 

znaczy chodzi na 4 garnkach?

 

pozdro

Edytowane przez tombrider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wykręciłem świece (moto pracowało na ściągniętej fajce)to była mokra, inna sprawa ze zrobiłem kilka przegazówek.Podczas jazdy wszystko normalnie, tylko jak puszcze gaz to od razu słychać ze nie pali na wszystkie gary. Bak był zdejmowany, ale na przewodzie mam założony filtr paliwa(samochodowy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wykręciłem świece (moto pracowało na ściągniętej fajce)to była mokra, inna sprawa ze zrobiłem kilka przegazówek.Podczas jazdy wszystko normalnie, tylko jak puszcze gaz to od razu słychać ze nie pali na wszystkie gary. Bak był zdejmowany, ale na przewodzie mam założony filtr paliwa(samochodowy).

 

czy strzela w wydech po przygazowaniu???

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wykręciłem świece (moto pracowało na ściągniętej fajce)to była mokra, inna sprawa ze zrobiłem kilka przegazówek.Podczas jazdy wszystko normalnie, tylko jak puszcze gaz to od razu słychać ze nie pali na wszystkie gary. Bak był zdejmowany, ale na przewodzie mam założony filtr paliwa(samochodowy).

 

A jaka miała być świeca, kiedy pracował ze zdjętą fajką? Poza tym chyba najlepiej sprawdzic czy pali na każdy cylinder dotykając mokrymi palcami kolektorów wydechowych, a nie zdejmując fajki metodą prob i błędów, bo można uszkodzić moduł zapłonowy.

Edytowane przez laboko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz mi wytłumaczyć na czym polega regulacja? i czy dużo czasu to zajmuje? jakie koszta? itp bo też musze wyregulować(tzn napewno w serwisie) ale chce wiedzieć o co chodzi

 

 

Tu masz wszystko wytłumaczone(http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,3175470.html) , cena zalezy od serwisu ale srednio to 250zł. A czasu zajmie pewnie duzo bo teraz serwisy mają "żniwa" i kolejki do świąt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...