DonMariano Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Pozdrawiam Brać,Może jakiś sprawdzony sposób ktoś ma na to, czym czyścić i jak żeby nie uszkodzić i się nie narobić ?Zapraszam do rozmowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekb Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zapytaj konika, on swoje wypucował na błysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Witam.Co do czyszczenia szprych to czytaj tutaj ale od razu mowie ze to ciezka robota. Mozna poniekad przyspieszyc stosujac na poczatku delikatny papier scierny. Powodzenia Konik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Nie wiem Panowie po co tyle zachodu ,znaczy wiem :-) ale opisywane efekty poniekąd skutecznych sposobów można osiągnąć za pomocą ściereczki i pasty Autosol powszechnie znanej i używanej do polerki metali.Używam od dłuższego czasu i działa bez problemu na powierzchnie chromowane i aluminiowe.Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonMariano Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Nie wiem Panowie po co tyle zachodu ,znaczy wiem :-) ale opisywane efekty poniekąd skutecznych sposobów można osiągnąć za pomocą ściereczki i pasty Autosol powszechnie znanej i używanej do polerki metali.Używam od dłuższego czasu i działa bez problemu na powierzchnie chromowane i aluminiowe.Polecam. Dzięki Panowie...idę polerować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgrywus Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 baaa ostatnio chyba na TV Turbo lub podobnym kanale - widziałem jak kolesie czyścili stare chromy za pomoca coli i folii aluminiowej efekt finalny był zarąbisty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Jedynym skutecznym sposobem walki z zardzewiałymi szprychami jest WYMIANA ich. Co do czyszczenia, im wiecej czyścisz tym więcej rdzewieją. Musisz mieć pomysł na to co po wyczyszczeniu, jeśli nie chcesz wymiany. Ja pomalowałem je srebrnyą farbą HAMMER-COŚ-TAM. Efekt jest niezły. Jeśli nie powiesz, to nikt nie spostrzeże. Na razie nie wymieniam , bo nie mam zaufania do tych co zaplatają szprychy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilwizard Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Jeśli części są z prawdziwej blachy kwasoodpornej, albo chromo-niklowej, polecam posmarować je wytrawiaczem do blach kwasoodpornych lub metali kolorowych (to ten słabszy) poczekać 40 minut i dokończyć szczoteczką do zębów, u mnie na wydechach działało, coprawda przypalenizny nie rusza:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 a może znacie jakiś sposób na zabezpieczenie polerowanej stali (takiej zwykłej) przed korozją? próbowałem malować bezbarwnym efekt dobry ale farba po jakimś czasie zchodzi bo nie chce się trzymać gładkiej powierzchni...czym to zabezpieczyć? czy ta farba była za słaba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whisky Boy Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 W temacie chromu, niklu i innej galwanizacji włącznie z ocynkiem, jeżeli korozja zaczyna być widoczna, to znaczy Bracia, że powłoka galwaniczna uległa uszkodzeniu. Poprzez polerkę, ścieracie tylko miejsce utlenione oraz częśc powłoki galwanicznej. Bez wymiany powłoki ochronnej można już tylko łatać dziury. Utlenianie następuje w warstwach wewnętrznych ( podgalwanicznych ). Stal wysokostopową można wytrawiać z przebarwień termicznych za pomocą pasty Antox lub Formula 1 ( Sandvik ). Występują w postaci żelu bez barwy i można je dostać w sklepach spawalniczych ( wytrawianie po spawaniu ). Jak coś wam rdzewieje, nie martwcie się, zanim się przeżre na wylot, zdążycie pośmigać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.