roobsoon Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Heyka Czy ktos z Was moglby mi powiedziec jakie wartosci napiecia powinien dostawac akumulator podczas jazdy i postoju na wlaczonym silniku i na wlaczonych swiatlach i bez swiatel i jakie sa na naszym rynku najslabsze zarowki halogenowe do przedniej lampy(swiatla krotkie i dlugie).Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Odczyty bez swiatel, czyli bez obciazenia sie nie licza ( napiecie powierzchniowe ).Ze swiatlami i naladowanym akumulatorem od 13.5V na wolnych do 14.5 / 15V na 5 tys obr.Typowa zarowka halogenowa 60 / 55W w ktora wszystkie wspolczesne motocykle sa fabrycznie wyposazone. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roobsoon Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 dziekuje bardzo za zainteresowanie sie po raz kolejny moim problemem i za podanie wartosci napiecia jakie powinien dostawac akumulator Cos jest nie tak bo bez swiatel,ladowanie jest w granicy 13,8 - 14,5 a na swiatlach spada na 12,2 - 12,5 i rozladowuje akumulator Co moze byc przyczyna tak duzego spadku ladowania na swiatlach? Bardzo pozdrawiam i zycze jak najdluzszej wspolpracy z nami Dodam jeszcze ze na kostce laczeniowej w lampie z zarowka jest napiecie 13,8 - 14,5V ale po przylaczeniu zarowki napiecie ladowania spada Zarowke juz wymienilem Bez skutku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 To nie jest sprawa za silnej zarowki, ale za slabego ladowania, ktore naprawde wynosi u ciebie te 12.5V. Moze byc to tez problem zasiarczonego akumulatora, tak ze jesli nie jestes pewien jaki jest stan twojego aku to zamien sie na dobry aku z kolega i na nim jeszcze raz zrob pomiar.Ja k wiesz ze twoja bateria jest dobra to masz walniety regler, lub niesprawne polaczenie z masa lub z alternatorem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roobsoon Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Po wymianie regulatora od innego motocykla napiecie ladowania znacznie wzroslo Od 13,5V na malych obrotach do 17,5V na wysokich Ladowanie jest za duze Jak mozna je obnizyc? Jest sposob? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.