Skocz do zawartości

Virago 535 zdławione


xero
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! Jedzie 140 km/h z szybą i nic więcej, ale nie o v-max tu chodzi tylko o przyśpieszenie. Jak jadę we dwie 80kg. osoby to seicento mnie robi a to trochę bida. Wydechy mam seryjne ale bez zwężek jakichś tam bo sprawdzałem. Koledzy co może być w gaźnikach? Dodam że moto jest w wersji USA i z tamtąd trafiło do Niemiec a potem do mnie do Polski. Nie sądzę, że do USA poszła jakaś licha moc raczej to w niemcowni przyblokowali. W papierach jest 34KW ale na bank coś wykastrowali bo jeździłem szybszymi 535-tkami. A przy okazji nie wiem jak wyjąć bezinwazyjnie gaźniki bo moto z 90r. to coś można ukryszyć albo naderwać a to już problem "bedzie". Ktoś powie idź do serwisu tylko problem w tym że nigdy jeszcze nie byłem zadowolony z usług takowych a przy tym dużo sam umię tylko brak fachowej literatury w j.polskim. Ps. Jeden z serwisów pod szyldem, wlał mi smieci z olejem i po wymianie łańcuchów rozrządu w xv 500 zatarli mi wałki rozrządu (za słabe smarowanie na klawiaturze, wystarczyło 50 km i "złapał")naprawiłem to i sprzedałem sprzęta Teraz walczę z mocą 535 .Pomocy!!

Edytowane przez xero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolege potrzebuje informacji od ciebie jakie masz oznaczenie silnika?jeśli 2YL ,to 46 koni a 3BR to 27.Teraz taka sprawa moja była zdławiona na gaznikach w sposób gółupi bo miała żle wyrególowane powietrze i fakt była mółem przy spokojnej jezdzie paliła około 5 literków ale jak sie chciało pojezdzic to spalała 7-8 litrów [teraz śróby rególacyjne sa mniejwiecej odkrecone około 3 obroty śróbokreta ,a było 1,5 ]Gdy sciągniesz zbiornik paliwa ,dostęp do gazników masz ułatwiony ,wiec odkręc 4 śróbki mocujące króćce ssace i powinno dac si ewymontowac gażniki 2 naraz bez wiekszego problemu ,wtedy zajrzyj do króćców i zobacz czy niemasz kryz wstawionych ,ale watpe żebys je miał raczej moim zdaniem rególacje porób a potem rozbieraj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolege potrzebuje informacji od ciebie jakie masz oznaczenie silnika?jeśli 2YL ,to 46 koni a 3BR to 27.Teraz taka sprawa moja była zdławiona na gaznikach w sposób gółupi bo miała żle wyrególowane powietrze i fakt była mółem przy spokojnej jezdzie paliła około 5 literków ale jak sie chciało pojezdzic to spalała 7-8 litrów [teraz śróby rególacyjne sa mniejwiecej odkrecone około 3 obroty śróbokreta ,a było 1,5 ]Gdy sciągniesz zbiornik paliwa ,dostęp do gazników masz ułatwiony ,wiec odkręc 4 śróbki mocujące króćce ssace i powinno dac si ewymontowac gażniki 2 naraz bez wiekszego problemu ,wtedy zajrzyj do króćców i zobacz czy niemasz kryz wstawionych ,ale watpe żebys je miał raczej moim zdaniem rególacje porób a potem rozbieraj

 

Witam! chyba 2YL ale jeszcze to sprawdzę i potwierdzę, ale w związku z tą regulacją czy nie miałeś problemów z odpalaniem zimnej? Ja powiem szczerze że większych kłopotów z odpaleniem nie mam ale ssanie to prawie nie potrzebuję( no ciutkę przy całkiem zimnej ale nie zadużo bo też zaskakuje i gaśnie--- i tak trafiam ze dwa-trzy razy i zagada). Przy xv 500 było inaczej, całe ssanie i na długo ale to może ta zmiana pomiędzy modelami. W każdym bądź razie jak tobie kolego odpalała wtedy (i ile szła) , a jak teraz?

Jeszcze taki szczegół mam dopalanie spalin.?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o odpalanie to ja zawsze jesli poraz pierwszy odpalam to na pełnym ssaniu ,natomiast pózniej juz w ciagu dnia raczej dodaje lekko gazu i odpalam bez ssanka.J swoją nie pobijam jakis rekordów prędkości najwięcej jechałem 120 ale nieoto loto ,Teraz po rególacjach gazników wystarczy tylko dotknac startera i maszyna odrazu pali aż jej pięknie woda z wydechów wylatuje .A przed rególacja kominy miałem czarne od sadzy ,Teraz są piekne w srodku siwobrazowe takie jak powinno byc .Jeśli chodzi o dopalanie spalin to praktycznie niema wyczówalnej róznicy w mocy silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o odpalanie to ja zawsze jesli poraz pierwszy odpalam to na pełnym ssaniu ,natomiast pózniej juz w ciagu dnia raczej dodaje lekko gazu i odpalam bez ssanka.J swoją nie pobijam jakis rekordów prędkości najwięcej jechałem 120 ale nieoto loto ,Teraz po rególacjach gazników wystarczy tylko dotknac startera i maszyna odrazu pali aż jej pięknie woda z wydechów wylatuje .A przed rególacja kominy miałem czarne od sadzy ,Teraz są piekne w srodku siwobrazowe takie jak powinno byc .Jeśli chodzi o dopalanie spalin to praktycznie niema wyczówalnej róznicy w mocy silnika

 

Mariusz ja nie muszę zapinać 160 ciągle ale o to wyprzedzanie mi chodzi co by śmignąć raz, raz a nie walczyć o życie z zestawem 40 tonowym(jeździłem takim i wierz mi nie warto). A teraz zagadka jeżeli mam symbol na silniku nie 3BR i nie 2YL tylko 3JC to co UFO? (pewno do USA inne oznaczenia poszły- ale kierunki świecą cały czas jak na usa przystało! A paluchy do gwizdków włożyłem i sadza jest ale trochę bo jak już drugi raz włożyłem to prawie nie ubrudziło. trochę do myślenia mi te regulacje dały bo ssanie po to jest by motora uruchomić, a ja jakbym się uparł to pewnie bez ssania ale z gazem bym go wymęczył i zapalił, znaczy ma powietrza nie za dużo! jak się mylę to niech ktoś mi podpowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://republika.pl/chudzikj/XV535.htm jest tu kilka ciekawych informacji .A propo moja teraz to rakieta ,żadnych problemów przy wyprzedzaniu .Poszukaj na forum ,moze ktos będzie wiedział ile koników ma 3JC wersja Kalifornia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://republika.pl/chudzikj/XV535.htm jest tu kilka ciekawych informacji .A propo moja teraz to rakieta ,żadnych problemów przy wyprzedzaniu .Poszukaj na forum ,moze ktos będzie wiedział ile koników ma 3JC wersja Kalifornia

 

dzięki za ten link - ciekawy gadałem z zaprzyjaźnionym servisem z płocka (bdb) i coś tam wymodzimy o efektach napiszę. A tak w ogóle nie mogę dostaćsię do śrub powietrza zaślepione . jak to wydobyć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jaja możesz sie czasem niedostac,tak jak do spustu oleju w lagach umnie są śróby a w amerykanach niema.ALE podjedz gdzies do fachowca niech ci oceni czy masz kołki wsadzone i ewentualnie niech je wyciągnie

 

Pisałem do yamaha polska i dostałem info że dokładnie moja sztuka z fabryki wyszła 34 kW, czyli mocna a dławili ją później. Bywają różne sposoby dławienia ponoć wiercą otwory w przepustnicach, no i zwężki w króćcach, ale (i tu zaskok) mogły się też poodklejać membramy od przepustnic. Dzisiaj mam zamiar odkręcić pokrywy przepustnic i dam znać. A te zaślepki to nazywają się ponoć broki aluminiowe i cieniutkim wiertełkiem rozwierca się je i wyciąga. Ale patent.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem do yamaha polska i dostałem info że dokładnie moja sztuka z fabryki wyszła 34 kW, czyli mocna a dławili ją później. Bywają różne sposoby dławienia ponoć wiercą otwory w przepustnicach, no i zwężki w króćcach, ale (i tu zaskok) mogły się też poodklejać membramy od przepustnic. Dzisiaj mam zamiar odkręcić pokrywy przepustnic i dam znać. A te zaślepki to nazywają się ponoć broki aluminiowe i cieniutkim wiertełkiem rozwierca się je i wyciąga. Ale patent.

I mam powód! rozklejona membrana od przepustnicy tylko czym to zkleić zeby nie rozpuściło paliwo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

tak przy okazji ostatnio robiłem koledze własnie zdławiona virówke i tak jak sciągniesz krócce ssące od gazników zobacz czy masz mały otwór czy wielka dzióre jesli mała to na nich bedzie pisało moc w kilowatach np.20kw .Bierzesz mały ostry nóz i powiekszasz otwór czyli wycinasz nadmiar gumy ,i heja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

nie rozumiem co z tą gumą

mam virago 535 w dowodzie mi pisze 20 psi to 27 koni

na śilniku zaczyna i się numer 3JC

co mam przez to rozumieć, jest ona za słaba chcę dodać jej mocy konj jak mam sprawdzić w jaki sposub została zdławiona czy morze mi ktoś dokładniej odpisać ewentualnie parę fotek spoczątku nawet fajnie przyspiesza a pod koniec gdy gas dodam do konca coś ją zaczyna lekko mulić

muj mejl [email protected]

 

 

pomusz

szukam co z tą mocą przy virago 535 mam motor z cholandji na śilniku zaczyna się od 3JC

jaka to moc chyba 27 koni

jak ją odblokować czego mogę się spodziewać w jaki sposób jest zablokowana

doradzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaczął bym od ściągnięcia z netu serwisówki z danym gaźników wersji otwartej. Potem zdemontował gaźniki w swoim moto i porównał wielkości dysz z tymi w serwisowce. jeśli by były inne, to wymiana. Dysze można zamówić w Larssonie. Tak samo ostawić poziom paliwa w komorach pływakowych zgodnie z serwisówką.

Gaźniki są osadzone w gumowych króćcach. W wersji zdławionej te króćce mają zmniejszony otwór ograniczając przelot mieszanki. Wystarczy wtedy ostrym nożem powiększyć otwory i je wygładzić np papierem ściernym by nie było zawirowań.

Po tych zabiegach zostanie wyregulować gaźniki i zrobic synchronizację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...