xero Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 (edytowane) Witam ! Jedzie 140 km/h z szybą i nic więcej, ale nie o v-max tu chodzi tylko o przyśpieszenie. Jak jadę we dwie 80kg. osoby to seicento mnie robi a to trochę bida. Wydechy mam seryjne ale bez zwężek jakichś tam bo sprawdzałem. Koledzy co może być w gaźnikach? Dodam że moto jest w wersji USA i z tamtąd trafiło do Niemiec a potem do mnie do Polski. Nie sądzę, że do USA poszła jakaś licha moc raczej to w niemcowni przyblokowali. W papierach jest 34KW ale na bank coś wykastrowali bo jeździłem szybszymi 535-tkami. A przy okazji nie wiem jak wyjąć bezinwazyjnie gaźniki bo moto z 90r. to coś można ukryszyć albo naderwać a to już problem "bedzie". Ktoś powie idź do serwisu tylko problem w tym że nigdy jeszcze nie byłem zadowolony z usług takowych a przy tym dużo sam umię tylko brak fachowej literatury w j.polskim. Ps. Jeden z serwisów pod szyldem, wlał mi smieci z olejem i po wymianie łańcuchów rozrządu w xv 500 zatarli mi wałki rozrządu (za słabe smarowanie na klawiaturze, wystarczyło 50 km i "złapał")naprawiłem to i sprzedałem sprzęta Teraz walczę z mocą 535 .Pomocy!! Edytowane 24 Kwietnia 2006 przez xero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszkalisz Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Witam kolege potrzebuje informacji od ciebie jakie masz oznaczenie silnika?jeśli 2YL ,to 46 koni a 3BR to 27.Teraz taka sprawa moja była zdławiona na gaznikach w sposób gółupi bo miała żle wyrególowane powietrze i fakt była mółem przy spokojnej jezdzie paliła około 5 literków ale jak sie chciało pojezdzic to spalała 7-8 litrów [teraz śróby rególacyjne sa mniejwiecej odkrecone około 3 obroty śróbokreta ,a było 1,5 ]Gdy sciągniesz zbiornik paliwa ,dostęp do gazników masz ułatwiony ,wiec odkręc 4 śróbki mocujące króćce ssace i powinno dac si ewymontowac gażniki 2 naraz bez wiekszego problemu ,wtedy zajrzyj do króćców i zobacz czy niemasz kryz wstawionych ,ale watpe żebys je miał raczej moim zdaniem rególacje porób a potem rozbieraj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xero Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Witam kolege potrzebuje informacji od ciebie jakie masz oznaczenie silnika?jeśli 2YL ,to 46 koni a 3BR to 27.Teraz taka sprawa moja była zdławiona na gaznikach w sposób gółupi bo miała żle wyrególowane powietrze i fakt była mółem przy spokojnej jezdzie paliła około 5 literków ale jak sie chciało pojezdzic to spalała 7-8 litrów [teraz śróby rególacyjne sa mniejwiecej odkrecone około 3 obroty śróbokreta ,a było 1,5 ]Gdy sciągniesz zbiornik paliwa ,dostęp do gazników masz ułatwiony ,wiec odkręc 4 śróbki mocujące króćce ssace i powinno dac si ewymontowac gażniki 2 naraz bez wiekszego problemu ,wtedy zajrzyj do króćców i zobacz czy niemasz kryz wstawionych ,ale watpe żebys je miał raczej moim zdaniem rególacje porób a potem rozbieraj Witam! chyba 2YL ale jeszcze to sprawdzę i potwierdzę, ale w związku z tą regulacją czy nie miałeś problemów z odpalaniem zimnej? Ja powiem szczerze że większych kłopotów z odpaleniem nie mam ale ssanie to prawie nie potrzebuję( no ciutkę przy całkiem zimnej ale nie zadużo bo też zaskakuje i gaśnie--- i tak trafiam ze dwa-trzy razy i zagada). Przy xv 500 było inaczej, całe ssanie i na długo ale to może ta zmiana pomiędzy modelami. W każdym bądź razie jak tobie kolego odpalała wtedy (i ile szła) , a jak teraz?Jeszcze taki szczegół mam dopalanie spalin.?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszkalisz Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Jeśli chodzi o odpalanie to ja zawsze jesli poraz pierwszy odpalam to na pełnym ssaniu ,natomiast pózniej juz w ciagu dnia raczej dodaje lekko gazu i odpalam bez ssanka.J swoją nie pobijam jakis rekordów prędkości najwięcej jechałem 120 ale nieoto loto ,Teraz po rególacjach gazników wystarczy tylko dotknac startera i maszyna odrazu pali aż jej pięknie woda z wydechów wylatuje .A przed rególacja kominy miałem czarne od sadzy ,Teraz są piekne w srodku siwobrazowe takie jak powinno byc .Jeśli chodzi o dopalanie spalin to praktycznie niema wyczówalnej róznicy w mocy silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zrgregor Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 jeśli 2YL ,to 46 koni a 3BR to 27.W takim razie jakich blokad mogę się spodziewać w 3BR? Jaki może być koszt dodania tych kilku koników ? Sobotnie badanie na hamowni wykazało 34 KM na silniku i może pokusiłbym się o więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xero Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Jeśli chodzi o odpalanie to ja zawsze jesli poraz pierwszy odpalam to na pełnym ssaniu ,natomiast pózniej juz w ciagu dnia raczej dodaje lekko gazu i odpalam bez ssanka.J swoją nie pobijam jakis rekordów prędkości najwięcej jechałem 120 ale nieoto loto ,Teraz po rególacjach gazników wystarczy tylko dotknac startera i maszyna odrazu pali aż jej pięknie woda z wydechów wylatuje .A przed rególacja kominy miałem czarne od sadzy ,Teraz są piekne w srodku siwobrazowe takie jak powinno byc .Jeśli chodzi o dopalanie spalin to praktycznie niema wyczówalnej róznicy w mocy silnika Mariusz ja nie muszę zapinać 160 ciągle ale o to wyprzedzanie mi chodzi co by śmignąć raz, raz a nie walczyć o życie z zestawem 40 tonowym(jeździłem takim i wierz mi nie warto). A teraz zagadka jeżeli mam symbol na silniku nie 3BR i nie 2YL tylko 3JC to co UFO? (pewno do USA inne oznaczenia poszły- ale kierunki świecą cały czas jak na usa przystało! A paluchy do gwizdków włożyłem i sadza jest ale trochę bo jak już drugi raz włożyłem to prawie nie ubrudziło. trochę do myślenia mi te regulacje dały bo ssanie po to jest by motora uruchomić, a ja jakbym się uparł to pewnie bez ssania ale z gazem bym go wymęczył i zapalił, znaczy ma powietrza nie za dużo! jak się mylę to niech ktoś mi podpowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszkalisz Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 http://republika.pl/chudzikj/XV535.htm jest tu kilka ciekawych informacji .A propo moja teraz to rakieta ,żadnych problemów przy wyprzedzaniu .Poszukaj na forum ,moze ktos będzie wiedział ile koników ma 3JC wersja Kalifornia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xero Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 http://republika.pl/chudzikj/XV535.htm jest tu kilka ciekawych informacji .A propo moja teraz to rakieta ,żadnych problemów przy wyprzedzaniu .Poszukaj na forum ,moze ktos będzie wiedział ile koników ma 3JC wersja Kalifornia dzięki za ten link - ciekawy gadałem z zaprzyjaźnionym servisem z płocka (bdb) i coś tam wymodzimy o efektach napiszę. A tak w ogóle nie mogę dostaćsię do śrub powietrza zaślepione . jak to wydobyć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszkalisz Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Ale jaja możesz sie czasem niedostac,tak jak do spustu oleju w lagach umnie są śróby a w amerykanach niema.ALE podjedz gdzies do fachowca niech ci oceni czy masz kołki wsadzone i ewentualnie niech je wyciągnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xero Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Ale jaja możesz sie czasem niedostac,tak jak do spustu oleju w lagach umnie są śróby a w amerykanach niema.ALE podjedz gdzies do fachowca niech ci oceni czy masz kołki wsadzone i ewentualnie niech je wyciągnie Pisałem do yamaha polska i dostałem info że dokładnie moja sztuka z fabryki wyszła 34 kW, czyli mocna a dławili ją później. Bywają różne sposoby dławienia ponoć wiercą otwory w przepustnicach, no i zwężki w króćcach, ale (i tu zaskok) mogły się też poodklejać membramy od przepustnic. Dzisiaj mam zamiar odkręcić pokrywy przepustnic i dam znać. A te zaślepki to nazywają się ponoć broki aluminiowe i cieniutkim wiertełkiem rozwierca się je i wyciąga. Ale patent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xero Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Pisałem do yamaha polska i dostałem info że dokładnie moja sztuka z fabryki wyszła 34 kW, czyli mocna a dławili ją później. Bywają różne sposoby dławienia ponoć wiercą otwory w przepustnicach, no i zwężki w króćcach, ale (i tu zaskok) mogły się też poodklejać membramy od przepustnic. Dzisiaj mam zamiar odkręcić pokrywy przepustnic i dam znać. A te zaślepki to nazywają się ponoć broki aluminiowe i cieniutkim wiertełkiem rozwierca się je i wyciąga. Ale patent.I mam powód! rozklejona membrana od przepustnicy tylko czym to zkleić zeby nie rozpuściło paliwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszkalisz Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 tak przy okazji ostatnio robiłem koledze własnie zdławiona virówke i tak jak sciągniesz krócce ssące od gazników zobacz czy masz mały otwór czy wielka dzióre jesli mała to na nich bedzie pisało moc w kilowatach np.20kw .Bierzesz mały ostry nóz i powiekszasz otwór czyli wycinasz nadmiar gumy ,i heja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz 6 Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 nie rozumiem co z tą gumąmam virago 535 w dowodzie mi pisze 20 psi to 27 konina śilniku zaczyna i się numer 3JCco mam przez to rozumieć, jest ona za słaba chcę dodać jej mocy konj jak mam sprawdzić w jaki sposub została zdławiona czy morze mi ktoś dokładniej odpisać ewentualnie parę fotek spoczątku nawet fajnie przyspiesza a pod koniec gdy gas dodam do konca coś ją zaczyna lekko mulićmuj mejl [email protected] pomuszszukam co z tą mocą przy virago 535 mam motor z cholandji na śilniku zaczyna się od 3JC jaka to moc chyba 27 koni jak ją odblokować czego mogę się spodziewać w jaki sposób jest zablokowana doradzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 Ja zaczął bym od ściągnięcia z netu serwisówki z danym gaźników wersji otwartej. Potem zdemontował gaźniki w swoim moto i porównał wielkości dysz z tymi w serwisowce. jeśli by były inne, to wymiana. Dysze można zamówić w Larssonie. Tak samo ostawić poziom paliwa w komorach pływakowych zgodnie z serwisówką.Gaźniki są osadzone w gumowych króćcach. W wersji zdławionej te króćce mają zmniejszony otwór ograniczając przelot mieszanki. Wystarczy wtedy ostrym nożem powiększyć otwory i je wygładzić np papierem ściernym by nie było zawirowań.Po tych zabiegach zostanie wyregulować gaźniki i zrobic synchronizację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz 6 Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 no ja doszedłem uwolniłem moc owo moją goni 160 jest mocna prawdopodobne ma 46 k . przy okazji założyłem nowe membrany pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.