Skocz do zawartości

POMOCY !! HONDA NSR 125 nie chce odpalić !


olorol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka !

 

Dzisiaj coś sie stało z moim motorem ;)

 

najpierw przybutowałem mu na pierwszych 2 biegach. Potem sie zatrzymałem i jak chciałem odpalić coś sie zepsuło ! Motor nie reagował na przycisk. Czyli rozrusznik poszedł sie ruchać. Czy mozna to jakos zrobić w domowym zaciszu ? : > Nie znam się zbytnio na motorach więc nie wiem co robić. Czy jechać do mechanika czy próbować coś samemu zrobić. Motor pali teraz tylko na popych ; ( ;(

 

 

POMOCY !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zara zaraz ;]Jak koledze tak sie w tzr stalo to kabel od rozruchacza :icon_eek: dotykal do wydechu i go przpealilo ;) zobacz czy kable są cale;]Z drugiej strony wycaignąc rozrucznik to nie jest nic trudnego:Pmozliwe ze sie zabrudzul na szczotkach;]Rozrucznik nie pada tak od rau zazwyczaj ze nie reaguje:Pmoze cos z przyciskiem albo tak jak mowie z kablem ;]pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj spróboj inaczej , weż inny akumulator podepnij pod mase a kaebl "+" daj bezpośrednio na rozrusznik tak na szybko aby zobaczyc czy działa, u mnie nie krecił też bo deilkatnie poluźnił sie włącznik rozbierz manetke prawą i ten włacznik weźdelikatnie nagnij tak by blizej siestykał jak rozbiezesz to bedziesz wiedział o co mi biega pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zara zaraz ;]Jak koledze tak sie w tzr stalo to kabel od rozruchacza :D dotykal do wydechu i go przpealilo ;) zobacz czy kable są cale;]Z drugiej strony wycaignąc rozrucznik to nie jest nic trudnego:Pmozliwe ze sie zabrudzul na szczotkach;]Rozrucznik nie pada tak od rau zazwyczaj ze nie reaguje:Pmoze cos z przyciskiem albo tak jak mowie z kablem ;]pozdrawiam