młodymz Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Witam jade zobaczyć Cbr `92 <bez owiewek, sprowadzona, nie rejestrowana, ;D <chyba wiadomonoi mam nastepujące wątpliwości:otóż na zdjęciach wizualnie okey, opis bardzo okey.ale jak rozpoznać czy nie jest przypadkiem zdławiona<po numerach silnika, patrzyc w Brief. i co tam w takim wypadku powinno pisać = pewnie zaniżona wartość kW. jakie są podstawowe bolączki tego modelu <chociaż z tego co czytałem to cbr rulez.ps. licze bardzo na "nocnych Marków",ponieważ jade jutro rano ;)ps.2 sorry że tak chaotycznie, ale "dowiedziałem" się że pojade zobaczyć w ciągu godziny i nie ukrywam serducho 360 <LOL2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 1. Osluchaj prawą strone silnika - rozrząd2. Sprawdz ładowanie3. Szumiącym sprzęgłem się nei przejmuj (przy wcisnietym sprzegle szum powinien ustąpic) Ps. Nie napalaj sie - nic bardziej nie boli jak wdepnąc w G w sezonie.Ps2. Moze warto by przedstawić fotę/opis tego motocykla - może juz ktoś oglądał i będzie miał cos ciekawego do powiedzienia. Niektóre motocykle to ja widzę w ogłoszeniach od roku, więc chyba za "dobre" nie są. PZDR - powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 parz w brief. Jesli bedzie zdlawiona to na drugiej stronie na dole powinno pisac jak oraz do ilu kW. Oznaczaja to przewaznie tak: k25 czyli 25kW itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.