Skocz do zawartości

Cieknący gażnik w CBR 1000F.


Demus2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. W końcu znalazłem trochę czasu i uruchomiłem moją Hondzie po zimowym odpoczynku. Niestety moja radość nie trwała długo bo zauważyłem że z jednego gaźnika cieknie paliwo. Dokładnie spod śruby do regulacji składu mieszanki. Co może być przyczyną tego wycieku? Czy jest tam jakieś uszczelnienie czy może przyciął się zaworek iglicowy przez co poziom paliwa w komorze jest za wysoki i cieknie? Z góry dziękuję za jakieś podpowiedzi i do zobaczenia na szosie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich. W końcu znalazłem trochę czasu i uruchomiłem moją Hondzie po zimowym odpoczynku. Niestety moja radość nie trwała długo bo zauważyłem że z jednego gaźnika cieknie paliwo. Dokładnie spod śruby do regulacji składu mieszanki. Co może być przyczyną tego wycieku? Czy jest tam jakieś uszczelnienie czy może przyciął się zaworek iglicowy przez co poziom paliwa w komorze jest za wysoki i cieknie? Z góry dziękuję za jakieś podpowiedzi i do zobaczenia na szosie.

u mnie w b4 sa gumowe o-ringi pod sruba od powietrza...moze u ciebie tez

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...