JAKI Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Witam, zawieszenie pochodzi z motocykla KAWASAKI KZ 400 ale z tego co sie orietuje to samo zawieszenie było tez w GPZ550. |Całosc mam juz oddzielona od półek, upusciłem olej, i odkreciłem z dołu srubke imbusowa która trzymałą tam cos w srodku, no i teraz moge swobodnie przesuwac goleniea w srodku lagi z tym ze nie moge jej wyciagnac. Jak pociagne do góry to pod sam koniec słysze stuk i juz dalej nie pójdzie. Zdemotnowałem seger zabepieczajacy uszczelniacz ale sam uszczelniacz zostałw srodku bo nie potrafie go zdemontowac. Poradzcie mi jak to sie rozbiera i czy w ogóle to jest rozbieralne, sprezyny nie da sie wyciagnac bo golenie od srodka u góry jest zaslepiona. Potrzebuje zdemontowac golenie poniewarz chce oddac gdzies do tokaraza zeby mi gwinty zregenerował. POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Nie wiem co to za zawias, ale jeśli zbudowany jak większość, to po wyjęciu pierścienia zabezpieczjącego uszczelniacz, pociągnij energicznie za goleń. Powinno wyskoczyć razem z uszczelniaczem. W tej chwili panewka opiera Ci się poprostu o uszczelniacz który jest wciśnięty w lagę. Ale moze w tym akurat ustrojstwie jest jakiś inny patent... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Spróbuj tak:Odwróć całość "do góry nogami" Jest tam śruba, w osi amortyzatora, którą normalnie maskuje oś koła. Klucz imbusowy. Odkręcaj ostrożnie - sprężyna. Tak było w moim KZ o nieco mniejszej pojemności :icon_mrgreen: Po odkręceniu, wyczyszczenu ew. wymianie uszczelniacza, składałem całość a olej lałem strzykawką przez otwór spustowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazivfr Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Włóż ośkę, stań na niej dwona stopami i energicznie pociągnij do góry. Musi zadziałać bo całkiem niedawno wymieniałem uszczelniacze koledze i tak właśnie zrobiłem :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 dokładnie tak zrobiłem! wsadziłem oske stanołem i ciagnołem raz za raz, miałem wrazenie ze mi sie to zaraz rozpadnie a uszczelnaicz nie poszedł w góre ani o 1mm :icon_mrgreen: juz nie mam pojecia jak to zrobic, chyba ponawiercam uczelniacz i go wydłubie ]:-> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazivfr Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Możesz jeszcze wywiercić 4 otwory w simeringu i wkręcać równomiernie w nie blachowkręty. Simering powinien wyjść... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.