Skocz do zawartości

Za wysokie obroty biegu jalowego VFR800 - wtrysk


cristo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z obrotami biegu jalowego w VFR 800Fi rocznik 98. Silnik jest na wtrysku. Obroty skacza sobie w przedziale 1500 - 1800. Jest szansa, zeby samemu dojsc do tego co jest nie tak, czy musze moto oddac do serwisu? Ewentualnie ile ta naprawa moglaby kosztowac?

Jezdzic sie da, ale jednak nie chodzi tak jak powinien.

Z gory dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

w samochodzie miałem podobne objawy. Padnięty okazał się czujnik temperatury cieczy chlodzącej. Przekazywał do komputera sterującego wtryskiem o wiele za małą wartość temperatury i komp włączał ssanie :icon_mrgreen:. Wyszło to na diagnostyce i w spalaniu :wink: Ale z tego co pamiętam jak oglądałem VFR qmpla u Ciebie ssanie włacza się konwencjonalnie, dźwigienką.

A tak przy okazji może ktoś powiedzieć jak takie ssanie działa. Uchylamy ręcznie tylko lekko przepustnicę, a komp i tak podaje odpowiednią ilość paliwa? Czy jest to zrobione inaczej?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...