cristo Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Mam problem z obrotami biegu jalowego w VFR 800Fi rocznik 98. Silnik jest na wtrysku. Obroty skacza sobie w przedziale 1500 - 1800. Jest szansa, zeby samemu dojsc do tego co jest nie tak, czy musze moto oddac do serwisu? Ewentualnie ile ta naprawa moglaby kosztowac?Jezdzic sie da, ale jednak nie chodzi tak jak powinien.Z gory dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Witaj ,wejdź na http://www.vfr-oc.pl/ to klub uzytkowników VFR mają także forum ,popytaj tam napewno ktoś odpowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cristo Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Dzieki, sprobuje tam zapytac. Moze ktos mial podobny przypadek.Tutaj nikt sie z czyms takim nie spotkal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Witam, w samochodzie miałem podobne objawy. Padnięty okazał się czujnik temperatury cieczy chlodzącej. Przekazywał do komputera sterującego wtryskiem o wiele za małą wartość temperatury i komp włączał ssanie :icon_mrgreen:. Wyszło to na diagnostyce i w spalaniu :wink: Ale z tego co pamiętam jak oglądałem VFR qmpla u Ciebie ssanie włacza się konwencjonalnie, dźwigienką.A tak przy okazji może ktoś powiedzieć jak takie ssanie działa. Uchylamy ręcznie tylko lekko przepustnicę, a komp i tak podaje odpowiednią ilość paliwa? Czy jest to zrobione inaczej?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.