Jagdtiger Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Kumpel w gixerze 1100 95 rocznik ma problem z jedną z przednich tarcz hamulcowych. Dzisiaj zauważył że część zewnętrzna tarczy ma luzy w stosunku do części tarczy umocowanej do koła (nie wiem czy dosyć obrazowo to opisałem). Czy tarcza jest już do wypieprzenia? Czy olać to i jeździć dalej? Czy da się to jakoś uszykować, może docisnąć na nitach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zalezy w jakim stopniu sie rusza. Jesli lata jak cholera to rzeczywiscie bezpieczniej bedzie wymianic taka tarcze. Generalnie wszystkie plywajace tarcze z czasem dostaja luzow na nitach. Z uwagi na koszt najczesciej jednak wymienia sie taka tarcze dopiero gdy zacznie dzwonic na worek gwozdzi, albo jak luzy sa tak duze, ze grozi to wyrwaniem tarczy. Nikt o zdrowych zmyslach nie podejmie sie ponownego zanitowania takiej tarczy. Zamiennik to koszt okolo 400 zl za sztuke. PS> u mnie tez jedna ma luzy :crossy: . Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Luzy niestety są dość spore tak więc nie pozostaje nic innego jak wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szulbor Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 ja tez mam lakie luzy i szczerze mowiac to myslalem ze tak musi byc:P z gory przepraszam wszystkich zaprawionych mechanikow ale mozecie mi na czym polega dzialanie taczy pływajacej?? w czym jest taka rozna od zwyklej. jedyna roznice jaka ja zauwazyłem to te nity a w działaniu to jaka jest?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 część zewnętrzna tarczy ma luzy w stosunku do części tarczy umocowanej do koła z tego co sie orientuje to tarcze kwalifikuję się od wywalenia jeśli jej grubość spadnie do grubości minimalnej, będzie pokrzwiona, popękana itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Tarcza jest jeszcze gruba, poza tym jest prosta i nie jest popękana. Ma jedynie luzy na nitach. Kumpel był u jednego mechanika i ten mu powiedział że w Suzach to normalka. Zastanawiam się tylko czym różnią się tarcze w Suzach od np tarcz w Yamahach? W R1-kach to nie występuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokoko Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 wróbel w swojej suzuki rg też ma luzy no ale jak mowisz ze w suzuki to normalne i wróbel też tak ma to chyba rzeczywiście normalne :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.