adrek Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 witam mam problem z tym motorkiem a mianowicie cały czas zalewa swiece tylko problem w tym ze moto nie przerywa podczas przyspieszania lecz jesli jade ze stałą prędkością obrotową np chce jechac 6 tys obr to moto pracuje nie równo. prosze o szybka odpowiedz sprawdałem juz chyba wszystko zapłon wydech gaźnik iskre czy dobra, mam gaźnik PHBG 21 AS, stozek, wydech wyczysciłem ostatnio gaźnik czysciłem takze ale nadal nie ma poprawy regulowanie zapłonem nic nie daje zmiana dyszy głównej w gaźniku także prosze o pomoc bo ja juz nie mam koncepcji co jest nie tak a i nawet wymiana swiecy nie pomaga bo i nową tez zalewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Mozliwe ze coś z modułem zapłonowym,lub simeringiem ;]sprawa dziwna.czyli gdy trzymasz stale obroty to silnik nieorwno pracuje i dziwnie sie zachowuje?po za tym reakcja na gas jest normalna i wchodzi na obroty?jest silny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrek Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 tak motor rwie jak nie mądry regauje na gas pefekcyje i na obroty tez wchodzi dobrze wszystko jest wporzo tylko pracuje nie równo jak jest stała predkośc obrotowa bo przeciez nie mozna cały czas przyspieszac simeringi wymienione modół wymieniałem 2 lata temu na nówke tak wiec to nie tego wina nie ma zadnych spadków na mocy cisnienie sprezania dobre bo mierzyłem zapłon ustawiony dobrze bo ustawiałem (mam lampe stroboskopowa wiec musi byc dobrze) ostatnio czysciłem wydech mam gaźnik PHBG 21 AS, sprawdziłem juz chyba wszystko i juz straciłem koncepcje co moze byc nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Bardzo dziwne :) a jest tak na kazdym biegu?przypuscmy gdy trzymasz predkosc obrotową stalą na 3 biegu a na 6 to jest to samo?albo gdy trzymasz na luzie??holera mzoe cos ze skrzynią badz sprzeglem;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrek Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 właśnie dzieje sie tak na każdym biegu 6 nie ma bo to silnik 4 biegowy ale jest tak na każdym biegu ale tylko od 3500 obr w góre jak sie jedzie 3000 to jest oki a jak juz sie przyspieszy do np 5000 to juz nierówno pracuje jest to dosc dziwne bo nigdy takie rzeczy mi sie nie działy dopiero po zmianie cylindra z 50 na 80 jescze jak miałem gaźnik 15 sha to tez tak było ale w całym zakresie obrotowym dlatego postanowiłem wymienic co sie mogło stac bo na 50 nie miałet takiego problemu a na 80 nie moge tego zestroic jeszcze jak czysciłem wydech to z ciekawosci odpaliłem maszyne i kawałek sie przejechałem i ku mojemu zdziwieniu swieczka była ładnie wypalona skrzynia była 2 sezony temu kupiona nowa wzmacniana sportowa a sprzełgło ostatnio tez robiłem wymieniłem tarczki tak wiec nie mam pojecia czemu tak mi ją zalewa i czemu tak chodzi nierówno prcuje przy stałej prędkosci obrotowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 nie wiem czy af1 posiada walek wyzuwnazający :) Moze po prostu cos jest z cylindrem..moliwe ze musisz tez zmienic wal.albo nieustaiwsz zaplonu bo ten cylinder ma inną faze rozzadu.ale jezlei skolei jest to kit tuningowy do tego silnika przenzaczony to zawsze jak robilem takie silniki to bez niczego puzniej.kurde to co mi przychodzi na mysl zeby sprawdzic to te czynnosci wykonales.Bardzo dziwna sprawa i interesuje mnie jej rozwiazanie:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrek Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 własnie siedze w garazu i mierze wszystko w gaźniku i sprawdze zuzycie poszczególnych czesci jesli jakies jest ale watpie bo nabyłem ten gaźniczek w stanie idealnym z oryginalnym króćcem mallosi przeznaczony do tego motocykla a co do wału to był wymieniony na wzmocniony a cylinder tez oryginalny do tego motocykla wiec nie wierze ze tego sie nie zgra jakos musiymy wspólnymi siłami cos zaradzic na ten problem moze rozwiazanie jest banalne jednak nikt chyba nie miał podobnego przypadku wiec jakos musimy do tego dojsc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 dokladnie z podobnym przypdakiem sie nie spotkalem.musisz wyczaic czy to jest iwna zasilania(pradem,benzynąpowietrzem)czy problem ukladu napedowego(walu,cylindra)czy przelzoenia pierwotnego(skrzyni,sprzegla) czy po prostu zlej regualcji,braku czegos.(mieszanka) amoze problem lezy gdzies w ramie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrek Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 zmieniłem dysze z 80 na 74 zmiejszyłem poziom paliwa i przygiołem blachy na membranie i juz zaczeła lepiej gadac ale teraz chyba ma za mało paliwa bo jak jade i chce gwałtownie przyspieszyc to robi buuuuuuuuu i chce zdechnąc czyli tak jakby miała za mało teraz jednak jeszcze przylewa swieczke jak troszke sie na postoju odkreci manetke np tak do 5000 rmp bo na maksa nie pójdzie a poza tym nie bede tak katował nie obciążonego silnika jednak jeszcze troche ja zalewa nie wiem jeszcze mniejsza dysze zastosowac i zwiekszyc poziom paliwa w komoze czy spróbuje moze teraz zwiekszyc poziom w komorze na tej 74 i zobacze czy zagada lepiej doradźcie cos na ten dylemat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 jak ci zalewa to daj mniejsza dysze;p albo popusc na iglicy.ale najlepiej ustaw dobrze poziom paliwa wtedy baw sie dyszami.w gazniku 21mm poziom powinien byc ustawiony tak jak ma byc seryjnie i powinien wyrabiac na takim poziomie psokojnie do dyszy 100:P(w mtx mam gaznik 19 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrek Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 poziom z serwisówki to od 15,5-16,5 mm ale jak był taki i jak wkeciłem dysze 100 to tez zalewało po niedzieli skołuje sobie mniejsze dysze i cos pokąbinuje moze to kiedys sie zestroi wreszcie a jeszcze jedno moze to byc wina przewodu wysokiego napiecia lub fajki ze ja tak zalewa bo tego jeszcze nie wymieniałem mam pare starych przewodów ale nie sa one najpewniejsze moze trzeba kupic nowy przewód i fajeczke a jaką masz dysze na tej 19 wkręconą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Ja jak jade na swojej AF1 125 i chce utrzymac daną prędkosc a jade np troszke z górki to nie chodzi tak..buuuuuuuuu, tylko dy,dy,dy.dy nie pracuje rowno ale nic nie szarpie..... u mnie czesc winy za top ponosi swieca mam teraz o innej cieplocie NGK BR...6..... i na tej swiecy nie przepala mi calej mieszanki i nie kreci wyzej niz 8-max9 ty obr, mialem orginalną swieczke odrazu rowniej silnik pracowal, mieszanke calą przepalał i krecil spox 10,5-11, ale ta swieca padła po 150km (NGK B10EG ,Standartowa,zalecana) teraz bede zakladal zamiennik championa i zobacze co bedzie...., a jaka ty masz swiece? Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrek Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 ja mam ngk br9es taka do podrasowanej af1 80 moze tez spróbuje zmienic swiece na inna niz ngk bo tylko takich uzywałem nie zmieniałem na inne tylko ngk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 pOwinienem miec dysze 105:P ale mam 75 bo jest w ten sposob jeszcze zablokowana:PNo pewnie ze to moze byc przwod wysokiego napiecie:Ptlyko nie kupuj zadnych silikonowych gowien bo do 2T to sie nie nadaje:P :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrek Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 czemu silikonowy przeód jest nie dobry?? ja właśnie taki mam moze to tego wina pistaram sie zmienic na taki zwykły chociaz nie wiem jaka jest różnica miedzy tymi zwykłymi a sylikonowymi poza ta ze zwykły ma wiecej tych miedzianych przewodów w środku mam kawałek nowego przewodu takiego zwykłego to wymienie ale po niedzieli bo nie mam do niego fajki poziom tez ustawie ksiazkowy i bede sie bawił z dyszami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.