Skocz do zawartości

KAWA-ZXR-Gażniki-prosze o pomoc


Navy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kawa-ZXR750 `89r.

Po rozebraniu gaźników okazało się, że:

Na 2 i 3 gaźniku są dysze główne 135 i iglice N-6-7-D ( z taką różową powłoką)

Na 1 i 4 gaźniku są dysze główne 132 i iglice N-6-7-E (normalne –białe)

Wcześniej jeździłem tak, ale nie dało się ustawić wolnych obrotów(jakby nie chodził na wszystkie gary i był problem z przechodzeniem z niskich na średnie obroty.

Czy ktoś wie jak to powinno być??? Tzn. jakie są nominalne dysze?? I chyba wszystkie musza być jednakowe!!!????

Proszę o pomoc, sprawa pilna!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem ci tak miałem też ZXR750 wresje H2 i to chyba przypadłośc tego sprzętu że słabe sa te gaźniki ja nigdy nie mogłem ustawić wolnych ani ogólnie żeby dobrze chodziły. Jak już nie mogłem sobie poradzić to wkońcu dałem do porządengo fachowca ten stwierdził krótko wyj... to główno :buttrock: (miał na myśli gaźniki). Zaraz allegroi jazda szukamy. W końcu idąc za poradą innych kupiłem od zx9r no i powiem ci kłopoty mineły jak ręką odjął z tym że trzeba troszkę nakombinować z zamontowaniem ich ale mi się udało. Ogólnie dużo części z zx9r można do niej przypasować min amortyzator tylni który pewnie też ci papadł jeśli masz jeszcze orginalny bo to też słabość zxr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi gażnikami to nie jest do końca tak. To prawda, że ZXR te pierwsze modele są super wrażliwe na regulację w zakresie wolnych obrotów. Całą zabawę trzeba zacząć od sprawdzenia kondycji szczelności głowicy od strony zaworów ssących. Małe symptomy zużycia (typowe dla kawy), zabużają w sposób niesamowity stabilność wolnych obrotów. Wadą tych gażników, genetycznie, jest to, że bardzo wcześnie w funkcji ochylenia przepustnicy, pracę przejmują układy przejściowe. Powiedżmy to po chłopsku, gdy jeden (dwa lub trzy) z cylindrów kuleje na wskutek wspomnianych wcześniej przyczyn to aby pokonać opory pracy mechanik, właściciel, użytkownik podkręca śrubą obroty na przpustnicy sterującej i tym samym przechodzi w stan przejściowy, zbyt "ubogi" jak na wymagania wolnych obrotów.

W pewnym stopniu pomaga znaczne odstąpienie od fabrycznych zaleceń nastawu śruby składu mieszanki wolnych obrotów w obszar "bagatszej" pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....tez sie zastanawiałem nad włożeniem gazników od czegoś nowszego ale....problem z tym że w nowszych rozrząd jest po prawej a nie po srodku. Trza by było z gumami kombinować, no i do filtra tez trudno dopasować..

A nie masz moze Kolego Marco namiarów na jakies gażniki od zx7??, albo cos podobnego???

Co do tylnego amortyzatora to jest o.k.

 

Kolego M a D a F a K a....głowiczka jest jak nowa!!!! jakies 2tys km temu zrobiona cała. Zawory nowe, uszczelniacze, gniazda dotarte itd... za całość wybuliłem tyle że dzisiaj dobry silnik bym kupił. Więc zostały tylko gazniki.

 

a co z tymi dyszami głównymi????

jak sa dwie inne???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, zajedż do speca od gażników który dysponuje minimum analizatorem spalin niech zestroi to wszystko indywidualnie, osobno na każdy cylinder, a w tym modelu jest to możliwe bez dodakowych modyfikacji. I będzie chodził jak trzeba!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...