Navy Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Kawa-ZXR750 `89r.Po rozebraniu gaźników okazało się, że:Na 2 i 3 gaźniku są dysze główne 135 i iglice N-6-7-D ( z taką różową powłoką)Na 1 i 4 gaźniku są dysze główne 132 i iglice N-6-7-E (normalne –białe)Wcześniej jeździłem tak, ale nie dało się ustawić wolnych obrotów(jakby nie chodził na wszystkie gary i był problem z przechodzeniem z niskich na średnie obroty.Czy ktoś wie jak to powinno być??? Tzn. jakie są nominalne dysze?? I chyba wszystkie musza być jednakowe!!!????Proszę o pomoc, sprawa pilna!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Powiem ci tak miałem też ZXR750 wresje H2 i to chyba przypadłośc tego sprzętu że słabe sa te gaźniki ja nigdy nie mogłem ustawić wolnych ani ogólnie żeby dobrze chodziły. Jak już nie mogłem sobie poradzić to wkońcu dałem do porządengo fachowca ten stwierdził krótko wyj... to główno :buttrock: (miał na myśli gaźniki). Zaraz allegroi jazda szukamy. W końcu idąc za poradą innych kupiłem od zx9r no i powiem ci kłopoty mineły jak ręką odjął z tym że trzeba troszkę nakombinować z zamontowaniem ich ale mi się udało. Ogólnie dużo części z zx9r można do niej przypasować min amortyzator tylni który pewnie też ci papadł jeśli masz jeszcze orginalny bo to też słabość zxr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Z tymi gażnikami to nie jest do końca tak. To prawda, że ZXR te pierwsze modele są super wrażliwe na regulację w zakresie wolnych obrotów. Całą zabawę trzeba zacząć od sprawdzenia kondycji szczelności głowicy od strony zaworów ssących. Małe symptomy zużycia (typowe dla kawy), zabużają w sposób niesamowity stabilność wolnych obrotów. Wadą tych gażników, genetycznie, jest to, że bardzo wcześnie w funkcji ochylenia przepustnicy, pracę przejmują układy przejściowe. Powiedżmy to po chłopsku, gdy jeden (dwa lub trzy) z cylindrów kuleje na wskutek wspomnianych wcześniej przyczyn to aby pokonać opory pracy mechanik, właściciel, użytkownik podkręca śrubą obroty na przpustnicy sterującej i tym samym przechodzi w stan przejściowy, zbyt "ubogi" jak na wymagania wolnych obrotów.W pewnym stopniu pomaga znaczne odstąpienie od fabrycznych zaleceń nastawu śruby składu mieszanki wolnych obrotów w obszar "bagatszej" pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navy Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 ....tez sie zastanawiałem nad włożeniem gazników od czegoś nowszego ale....problem z tym że w nowszych rozrząd jest po prawej a nie po srodku. Trza by było z gumami kombinować, no i do filtra tez trudno dopasować..A nie masz moze Kolego Marco namiarów na jakies gażniki od zx7??, albo cos podobnego???Co do tylnego amortyzatora to jest o.k. Kolego M a D a F a K a....głowiczka jest jak nowa!!!! jakies 2tys km temu zrobiona cała. Zawory nowe, uszczelniacze, gniazda dotarte itd... za całość wybuliłem tyle że dzisiaj dobry silnik bym kupił. Więc zostały tylko gazniki. a co z tymi dyszami głównymi????jak sa dwie inne??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Kolego, zajedż do speca od gażników który dysponuje minimum analizatorem spalin niech zestroi to wszystko indywidualnie, osobno na każdy cylinder, a w tym modelu jest to możliwe bez dodakowych modyfikacji. I będzie chodził jak trzeba! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 ja dopaswoałem gaźniki od zx9r chyba 95 rok i nie wymagało to przeróbek mechanichnych doszły tylko większe króćce filtry, obudowa bez zmian pasowała OKi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.