Bartek Jufimiuk Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Najlepiej kupic 2 takie same i nie bedzie dylematu :crossy: Ja tak mam :P ale jezeli juz to mysle na przod lepiej badz co badz to jednak macie racje latwiej wyjsc z poslizgu a przyklad z autem zostawie bez komentarza.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 (edytowane) Na przód dawaj oponke, bo dupe z poślizgu uratujesz a przód to nie bardzo to widze... :crossy: Edytowane 17 Kwietnia 2006 przez RuDeK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Lato idzie, wiec prawdopodobienstwo poślizgu maleje, a gdzie jawa 50 i poślizg??? Ja bym ładował dobrą na tył, bo ta słabsza sie szybko skonczy i trzeba bedzie wydawać kase na nową... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 ja bym polecal dac na przod lepsza :icon_mrgreen: nie wiem jak tam sie ma jazda na zakretach jawka i czy sie da jakos zaszalec ale po ostatnich doswiadczeniach stwierdzam,ze tyl jakos sie da wyratowac,a przod tylko przy sporym szczesciu :icon_mrgreen: Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 (edytowane) Lato idzie, wiec prawdopodobienstwo poślizgu maleje, a gdzie jawa 50 i poślizg??? Ja bym ładował dobrą na tył, bo ta słabsza sie szybko skonczy i trzeba bedzie wydawać kase na nową... Lato nie lato, deszcz moze padac, wiec ja tak czy tak bralbym na przod nowa, szczegolnie po tym jak widzialem dwa szlify w wykonaniu mojego brata z powodu opony nie pierwszej swiezosci z przodu w ciagu tygodnia :icon_mrgreen: Wiec nie sluchaj Aster co poniektorych i dawaj na przod :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: a bedzie sie smigac milo i przyjemnie a co najwazniejsze bezpieczniej :crossy: :) Edytowane 18 Kwietnia 2006 przez RuDeK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Ja jeżdzę z lepsza z tyłu, zamieniłem przód z tyłem, bo z tyłu była gorsza, przeciez opona na tyle szybciej sie ściera, pozatym jawa 50 na zakrętach szybko nie pójdzie, bo ma np. bardzo nisko podnózki, bo to ogólnie bardzo niskie moto, znowu kierownica jest dziwnie daleko z przodu, ja bym sie nie zastanawiał i dawał lepszą na tył, moj kumpel w jawce też ma lepszą na tył.. poza tym lekkie błoto, czy żwir i gówniana opona ledwo ciągnie.... w sumie wszystko zależy tez od tego czy ta gorsza opona jest naprawde duuużo gorsza, czy troche... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Na ogół to wiadomo,że do przodu lepszą ale co do jawki się kłócić nie będę,bo po prostu nie wiem czy tym się da na tyle jeździć,żeby to miało znaczenie gdzie będzie lepsza opona. I jak kolega markos16 napisał też zależy czy się dużo stanem różnią. Co prawda w motorynce robiłem tak,że do tyłu sie dawało lepszą ale to nie to samo jednak. Pozdro Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Hm. głupie porównanie... ale możecie sobie zobaczyc: http://www.michelin.pl/pl/auto/auto_cons_bib_pqr_neuf.jsp kazdy ma na ten temat inne zdanie. :/ No widzisz. a jawka i motorynka. w mocy silnika nie ma za dużej róznicy.. jeździłem troche jawka kumpla, ale nie za dużo, bo boje sie nią jexdzić... i to nie z powodu extremalnych przyspieszen, rzędu 10 sekund do 40 i v max 55 a z powodu zawieszenia, które na dziurach sprawdza sie tak, jak pole buraków na lądowsko dla boeinga.... :/ szczerze mówiąc bez róznicy, gdzie w jawce dasz lepszy kapec, różnicy napewno nie odczujesz..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Heidenau poszedł na przód i zdaje egzamin. Opona z tyłu też jest praktycznie nowa - zrobiła jakieś 50km więcej :icon_mrgreen:, tyle że to Dębica nie Heidenau. Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 tyle że to Dębica nie Heidenau. W jawie to i tak praktycznie nie robi róznicy. :/ przy prędkości 50km/h, raczej gdybyś je zamienił, to i tak nic bys nie odczuł.... Mój kumpel na jawce jeździł z przodu na samej oponie nałożonej na felge bez dętki i na takim kapciu tez jechało... :icon_mrgreen::D:D hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.