ArtXV Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Witam. Wczoraj zadałem to pytanie w dziale mechanika, ale brak odpowiedzi.Mam problem: świece okopcone - nie zaolejone, trudno zapala - nawet przy ssaniu włączonym na max, filtr powietrza OK, akumulator zdrowy. Wszystko wskazuje na skład mieszanki.Jakie jest prawidłowe ustawienie śruby regulacyjnej? - gażniki hitachi. Pozdrawiam.Art Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Trochę mało szczegółów...Świece mokre czy suche? Sprawdzałeś czy nie mają przebicia i jaka jest odległość między elektrodami?Przypuszczam, że wymiana świec na nowe powinna sprawę załatwić... Co do ustawień śrubki skłądu mieszanki jak rozgrzejesz silnik wyreguluj na słuch żeby motorek jak najlepiej pracował (wykręcona ma byc okoł 1.5-2 obrotów). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtXV Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Dzięki za informację. Nie dopisałem, że po wymianie nowe świece także się okopciły. Zaraz po wyłączeniu silnika świeca jest mokra.Pozdrawiam Art Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilwizard Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 A może masz ustawiony kranik na rezerwę, niekiedy zdaża sie że w tej pozycji zalewa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtXV Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Witam. Virago 1000 nie posiada kranika, ma za to pompę paliwa.Prawdopodobnie przyczyną bedzie mieszanka, jak przestanie padać oblatamy sprzęta i sprawdzimy:).Pozdrawiam. Art Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilwizard Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 EE, ja w 500 miałem kranik, ale może i masz racje??W takim razie życze pogody do oblatania :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Dzięki za informację. Nie dopisałem, że po wymianie nowe świece także się okopciły. Zaraz po wyłączeniu silnika świeca jest mokra.Pozdrawiam ArtNa moj gust to bedzie sklad mieszanki. Okopcona swieca swiadczy o zbyt bogatej mieszance, to znaczy ze jest za duza dawka paliwa. Wtedy nalezaloby srubke dokrecic . Ile? Albo jak Siwy napisal, albo dokladnie na analizatorze spalin. Po regulacji powinno zmniejszyc sie takze zuzycie paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Panowie co do okopcenia świecy, Świeca zawsze będzie okopcona jak motorek będzie odpalany pochodzi troche i gaszony - nie ma innej możliwości, żeby sprawdzić po stanie świecy trzeba zaliczyć małą traskę, żeby motorek złapał właściwą temp. pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Panowie co do okopcenia świecy, Świeca zawsze będzie okopcona jak motorek będzie odpalany pochodzi troche i gaszony - nie ma innej możliwości, żeby sprawdzić po stanie świecy trzeba zaliczyć małą traskę, żeby motorek złapał właściwą temp. pracy.Oczywiscie ze trzeba najpierw rozgrzac silnik sprawdzic swiece i tak samo na rozgrzanym regulowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodimk Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 witam.ja mam virago750 mialem podobny problem,swiece,zle swiece za zimne ,po prostu sie nie wypalaja jak trzeba jak malo jezdzisz to tak bedziesz mial mialem to samo.im swieca ma wyzsza wartosc cieplna tym bardziej odprowadza cieplo,zaluz wiec siece o mniejszej wartosci,ja awaryjnie zalozylem f 65 iskry cztero eletrodowe jest super.mialem wczesniej NGK MADE IN USA i kupa ciagle sie zalewal i swiece czarne pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.