camillo Opublikowano 22 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2003 witam wszystkich szanownych. wlasnie zmienilem lozyska glowki ramy z kulkowych na stozkowe. zkrecilem wszystkoi joz przy skreceniu pojawil sie problem : w polowie skretu w lewo pojawil sie opor dosc gwaltowny. po poluzowaniu opor znikl, lecz wydawalo mi sie ze jest za luzno i troszeczke jeszce dokrecilem. po calkowitym zlozeniu i pierwszej przejazdzce kierownica chodzila bardzo ciezko i w tym samym miejscu czuc bylo opor z czyms jakby strzykniecie. nie wiem czy za mocno dokrecilem czy co ?? jak rozpoznac ze dokrecone jest wystarczajaco ? boje sie zeby znow nie bylo luzow... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Medyna Opublikowano 22 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2003 Mozesz opisac dokladnie jak zrobiles ta zamiane ???I o jakim motocyklu piszesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 24 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2003 Opisz sposób wymiany i podaj trochę więcej szczegółów Na pewno wspólnie z Adamem coś zaradzimy.Jesteśmy w tym najlepsi :wink: Jak chcesz się dowiedzieć czemu to zobacz nasze inne posty :) Pozdrawiam Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Medyna Opublikowano 24 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2003 Kolega Camillo to rzuca temat po czym znika - to samo zrobil na preclach, a efekty zbiera na wlasnej skorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Widzisz Adam jak to jest.Chcesz koledze motocykliście "zrobić dobrze" :lol: a Ten się wypina i jest naj mniej zainteresowany z całego grona.Ale trzeba być wyrozumiałym , przecież to "visitor" Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 27 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2003 A chcialem juz sie pytac w jaki sposob wymienial bieznie lozysk i czy sprawdzal czy w glowce nie ma czasami owalizacji? Janek.P.S. Z tego co pamietam to nie taka prosta sprawa wymienic lozyska kulkowe w glowce na stozkowe- i nie kazda glowka ramy do takiej zamiany sie nadaje.Prawda Adam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Medyna Opublikowano 27 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2003 .P.S. Z tego co pamietam to nie taka prosta sprawa wymienic lozyska kulkowe w glowce na stozkowe- i nie kazda glowka ramy do takiej zamiany sie nadaje.Prawda Adam? *** Oczywiscie . Dlatego pytalem kilka razy co to za moto, ale nigdy nie dostalem odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camillo Opublikowano 29 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2003 sorki ale mieszkam na wsi i nie mam internetu.ale dzieki za odzew. jest to honda cb 400N. lozyska wymienilem bez problemu bo wszystko ladnie pasowalo. wybilem stare bieznie i wsadzilem nowe stozkowe. sa one troszke grubsze wiec na gwincie dokrecajacym po zlozeniu nie zostalo zbyt duzo miejsca, ale stwierdzilem ze to nie jest taki straszny problem. dokrecilem wszystko ladnie i dosyc mocno ( ale nie do oporu ) i okazalo sie ze w jednym miejscu lapie opor i przeskakuje ( ale nie jest to luz tylko wyrazny opor ). czy to mozliwe ze dlatego ze za mocno przykrecilem ? moze uszkodzilem glowke przy wybijaniu biezni ? nie robilem tego zbyt delikatnie.. prosze o jakas pomoc bo nie wiem od czego zaczac Kamil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.