MOTOWARIAT Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 jak w temacie na co założyć uszczelke pod głowice na tawot ,smar grafitowy czy wogule na sucho a póżniej po złożeniu przez jaki czas i jak trzeba obchodzić się z moto ,czy trzeba póżniej dokręcać głowice jeżeli tak to po ilu kilometrach licze na fachowe poradyPOZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał K1100rs Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Rozumiem, że mówimy o nowej uszczelce, bo jak tak serwisówka zaleca przesmarować ją olejem tak aby wydłużyć jej żywotność. Jeżeli chodzi o dokręcanie głowicy to robi się to w określonej kolejności i zachowaniem właściwych wartości dokręcenia. Po dokręceniu kluczem dynamometrycznym wszystkich śrób na określoną wartość więcej się ich nie tyka aż do następnej naprawy. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOWARIAT Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 oczywiście że nowej bo ze starej zrobiły się 3(rozwarstwiła się co było powodem ciśnienia w układzie chłodzenia)a może ktoś wie jaką siłe ustawić na kluczu dynanometrycznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 dokrec sruby glowicy i po ok 5 minutach sprawdz sruby jeszcze raz bo moze okaza sie ze za malo Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kalin Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Uszczelkę możesz przesmarować olejem silnikowym. Co do "momentu" jakim dokręcić głowicę, to lepiej zobacz w serwisówce, bo dla różnych silników są różne wartości :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis3 Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 W DR instrukcja podaje ze 1000km po remoncie nalezy dokrecic sruby.Jednak w moim po przejechaniu 200 km juz wymagaly dokrecenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.