kilu Opublikowano 20 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2003 Zamierzam kupi sobie WFM. Jak doradzacie? Jaki typ? I na co nale|y zwraca uwa? (mo|e jest co[ szczególnego). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 20 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2003 Tom nowa WFM? Jesli tak to mysle ze ten model podstawowy jest najlepszy, bo do wszystkiego.A jak masz na mysli stara to jaki wolisz bo i 125 i 150 byly super :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilu Opublikowano 20 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2003 Myślę o 125, moze byc do remontu. Nie chce tej nowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 21 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2003 Jeśli WFM to szukaj z silnikiem S-34 :idea: . Jst to naprawdę motocykl nie do zdarcia. Silnik S-34 jest mało awaryjny i trwały. Swego czasu przy tym motorku nie robiłem dosłownie nic :!: . Jeździł i jeździł. Poza tym S-34 mimo pojemności 125 ccm daje się bez problemu rozwiercić na 175. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAT Opublikowano 21 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2003 Chyba wszystkie WFMki były trwałe, w każdym razie nie ma porównania z WSK. Polecam dobrze przyjżeć się ramie - na ile jest skorodowana i czy nie była spawana, dobrze jest, jeśli jest taka możliwość oszacować stan silnika(przede wszystkim wał korbowy, oraz w skrzyni czy czasem zamiast któregos biegu nie ma luzu). Reszta rzeczy wiadomo: orginalny osprzęt, amortyzatory i tak będą do roboty.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 21 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2003 Z tego co się orientuje WSKi były bardziej solidne od WFM zwłaszcza na poczatkugdy jeszcze istniała WFM i konkurowała z WSKą. Gdy znikneła WFM jakośc WSKi tez zaczeła spadać.Przujżyj sie główce ramy o pod silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 21 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2003 Z tego co wiem to silnik s34 mial 150ccm a nie 125 jak mowil M67 a z rozwiercaniem to niewiem bo nigdy nie mialem takiego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORSUKLES Opublikowano 21 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2003 Witaj.Zajrzyj na stronkę BARTOSZA Ona jest miedzy innymi o WFM, myśle, że On udzieli Ci niezbędnych informacji 8) 8) z pozdrowieniami BORSUKLES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 22 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2003 Oj były, były wersje z silnikiem S-34 o pojemności 125 :!: . Sam robiłem kiedys taki silnik. Później był on stosowany di SHL-ek jako 150. Jeśli chcesz mam taki cylinder na zbyciu, to zobaczysz. Ścianka jest tak gruba jak w Junaku :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 22 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2003 O zesz kurde to sie musial niezle chlodzic 8O . Sorki, niewiedzialem zmylilo mnie to ze ten silnik w SHL mial 150 ccm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORSUKLES Opublikowano 23 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2003 Myślę o 125, moze byc do remontu. Nie chce tej nowej. Kilu, już chyba nie aktualne z tą WFM......życzę WYMARZONEJ eMZeteczki nowej !!!!!!!! z pozdrowieniami BORSUKLES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.