mati1411 Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Witam kiedyś wynikła rozmowa wśród kilku motocyklistów na temat tego czy pozycja kranika wpływa na spalanie. Okazało sie ze sa tacy, którzy zawsze mają kranik ustawiony na rezerwę gdyż zauważyli ze paliwo ubywa im wolniej. Chce rozwiązać moje wątpliwości w tym temacie. prosze o opinie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 no, chyba że na zasadzie że z kranikiem na rezerwie więcej przejadą, bo na on szybciej się paliwo skończy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 niesadze zeby to mialo wplyw. jezeli kranik bediz eprzykrecony to z jakas tam tolerancja oczywisci emotor przestanie w koncu jechac... silnik bedzie sie dlawic i takie tam. albo jets odkrecone albo nie(czytaj albo jedzie albo nie) pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Moim zdaniem na rezerwie pali tyle samo co na normie. W starszych motocyklach rozbierałem kraniki i się przedstawia tak że są dwie rurki wprowadzone do baku, jedna i drura o takiej samej ścedniy więc jak może mniej palić :icon_razz::):wink: POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 a co ma do rzeczy pozycja kranika. Rezerwa jest po to zeby wiedziec ile na dostalo dokladnie paliwa i ze jest to mala ilosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Przecież moto na rezerwie pali tyle samo, co na "on".Jakby dostawał mniej paliwa na "res" to by się dusił, albo nie jechał z maks prędkością.Takie moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Jeżeli ktoś myśli że jest różnica w zużyciu paliwa w zalezności od pozycji kranika to mi go po ptostu szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 No i wszystko w tym temacie. Wątpliwości rozwiązane Dzięki za wypowiedzi pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 mati, ja słyszałem, że jak się założy kask "tył na przód" to spalanie spada o 80%. Sam nie testowałem, bo jeżdżę bez kasku ("wolę bez"), ale mam znajomych, którzy potwierdzają te rewelacje. Spalanie można też wyeliminować w ogóle do zera, tylko trzeba całkiem zakręcić kranik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 mati, ja słyszałem, że jak się założy kask "tył na przód" to spalanie spada o 80% Cholera będę musiał kupić kask żeby przetestować, bo tez wole bez. Ale skoro tak mówisz... :icon_razz: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 (edytowane) u mnie, kranik odkrecony normlanie podaje benzyne, ale dopiero jak dostanie cisnienie drugim wezykiem od gaznika, a znow na rezerwie benzyna leci sama, dokladnie chodzi mi o to ze wieksze cisnienie splywajacej benzyny jest na pozycji rezerwy - moze na tym Twoi znajomi opierali swoje teorie? moze cos w tym jest? :icon_razz: Edytowane 2 Kwietnia 2006 przez NAZI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.