Skocz do zawartości

Skutki polerowania przegrzanego niklu - prosze o opinie


overkill
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam problem jest taki. Chrom a właściwie nikiel jak czytałem na różnych forach którym jest pokryta rura wydechowa w Wektorze 250 zciemniał na skutek przegrzania rury wydechowej. Byla tak wysoka temperatura zę aż widać było iskry na powieszchni. Powierzchnia ściemiała ale nie widać było miejsc by warstwa srebrna odpadała.

Mechanik któremu oddałem na gwarancji twierdzi że spolerował to filcem i że wystarczy. Moja opinia jest taka ze raz "przepalony" nikiel juz nigdy nie będzie miałswoich wlaściwości. Ponaddto spoleroanie warstwy zciemniałej powoduje starcie jej całkowicie i uwidocznienie warstwy miedzi która jest pod spodem. Miedź z czasem zasniedzieje i rura zrobi sie ciemna.

 

Na rurze w czasie obecnym widać "zazłocenia" co świadczy o starciu warstwy niklowej. Moje pytanie czy jest możliwość przyspieszenia procesu utleniania miedzi a co za tym idzie zaciemnienia ?.

 

Proszę o oponie czy dobrze myśle ? gdyż będzie to jeden z dowodów by w czasie trwania gwarancji wymieniono mi tą rure na nową ze względu na wadę materiału.

 

P.S. im wiecej wypowiedzi tym lepiej

 

Dziekuje z góry wyrozumiałym i cierpliwym motocyklistom i wszelkim fachowcą tej branży.

 

Ew. prosze o numer do kogoś w warszawie kto mógłby mi wystawić pisemne potwierdzenie moich obaw.

Edytowane przez overkill
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...