Skocz do zawartości

Airoh TR1


Rekomendowane odpowiedzi

Ja również chciałem założyć temat o tym kasku :) Bardzo mi się podoba jego stylistyka. Do tej pory natrafiłem tylko na:

http://www.uhma-bike.pl/akcesoria_szczegoly.php?id=11594

 

Tutaj taniej, ale jeszcze niedostepny chyba

 

http://www.motosprzet.pl/index.php?m=Main&...ent&id_ass=1256

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co sie dowiedzialem dopiero jutro bedzie u glownego importera na Polske paczka z nowosciami.

 

W poniedzialek kilka nowosci ma trafic do mnie na testy - wiec jesli bedzie tam TR1 to w pierwszej kolejnosci sie nim zajme.

Edytowane przez lukasz-aprilia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynika z tego, ze jutro na bazarze nie ma co szukać TR1 :icon_razz:

lukasz-aprilia, czy będziesz mógł przekazać pierwsze wrażenia jeszcze przed opublikowaniem całego testu?

Test będzie na http://www.motocyklmania.com/ czy na http://www.skutery.net/ ?

Dziś dowiedziałem się, że Włosi wstrzymali produkcję TR1 i kask ma rzekomo nie być sprzedawany a Polsce. Jak myślisz, czy to prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testy beda i na skutery.net i na motocyklmanii.

 

Co dokladnie dostane do testow - sam nie wiem. Wiem tylko, ze w poniedzialek Uhma-Bike ma wyslac do mnie paczke z 3-kaskami. Dokladnie nie podali co, bo jak pisalem sami dopiero jutro dostana nowe modele.

 

Nie ma sprawy - pierwsze wrazenia opisze na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Generalnie ten kask będzie dostępny dopiero po świętach(najprawdopodobniej) Ponieważ włosi mają duże opóźnienie w wysłaniu tych kasków. Nie ma ich nawet w nimczech ani a Louisie ani w Polo ani NIGDZIE :D Na szczęscie ja już go widziałem i powiem wam że jest ZAJEBISTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Więcej szczegółów moge wysłać indywidualnie ma maila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kask ten można już kupic w Uhma Bike

 

Oglądałem go tam tydzień temu gdyż chciałem go kupić mojej lasce.

Niestety okazał się nie taki jak sobie wyobrażaliśmy - przede wszystkim nie miał otwieranej szczęki /wiem że nigdzie nie pisali że ma ale jakoś nam się to wymyśliło :D / a poza tym odniosłem wrażenie że jest tandetnie wykonany - tak jak by się miał rozpaść od pierwszego uderzenia.

 

Wygląd ma naprawdę odlotowy ale ja jednak kupię coś Caberga, może Rhino

 

Pozdrawiam

-------------------------------------------

 

Polfa Grodzisk 1%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się dopiero zdziwisz jak zobaczysz tego Rhino- to jest dopiero tandeta. Jest tak miękki że możesz nim sobie wyginać jak tylko chcesz :D. A tych TR1 u Uhmy-Bike też nie ma z tego co wiem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok - testy czas zaczac!

 

Kurier odwiedzal mnie dzis kilkakrotnie i na same swieta :icon_biggrin: dostalem tyle sprzetu, ze ledwo do samochodu mi wlazlo... :P

 

Od poczatku najpierw przedmiotowy kask: mam juz TR1 u siebie. Chlopaki z Uhma-Bike postarali sie i wybrali pieknie wygladajacy bialo-czerwony (taki patriotyczny :P ). Od nich dostalem jeszcze dwa kaski otwarte - w tym nowosc Airoh Air Naked - taki co to prawie nie ma "gory", bo wiecej tam siatki niz skorupy.

Poza tym jakas ciekawa kurteczka z Cordury, kilka par nowosci w dziale rekawiczki.

 

Od Magnum dostalem ciekawe zabezpieczenie - linke z mala centralka alarmowa. Cos na wzor Xena - tylko, ze tu mamy elastyczna linke i centralka alarmu jest jakby "zamknieciem" calej blokady.

 

Na koniec jeszcze ciekawe rekawiczki Utiki (ktos ostatnio pisal, ze szuka skorzanych rekawiczek z miekkim srodkiem - no to wlasnie cos takiego dostalem).

 

Rozumiem, ze chcecie, aby pierwsze testy zaczac od TR1?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK - pierwsze wrazenia z jazdy w TR1:

 

Po pierwsze mam wrazenie, ze projektant nie bardzo mogl sie zdecydowac co to ma byc za kask. Przod - typowy cross z typowym ksztaltem szczeki chroniacym nos. Na szczece nawet nie uswiadczysz wysciolki - jedynie delikatnie oslony przedniego nadmuchu (ten wlot powietrza rowniez typowy dla crossa - duzy i bez mozliwosci zamkniecia). Zasadnicza skorupa to typowy kask otwarty. Krotki, duzy kat widocznosci przez wizjer i szerokie obszycie paska zapinajacego (tutaj dodatkowo nowosc - na skorzane obszycie naszyty jest rzep - pomaga to lepiej ulozyc zapiecie paska na podbrodku, a w razie krotkiego wypadu "po pieczywo" bez checi zapinania na zatrzask - wyklucza denerwujace latanie paska). Calosc prezentuje sie jednak jak integral, ktory skupia uwage na ciekawie wygladajacym wizjerze.

 

Zapiecie szczeki dziala sprawne i absolutnie nie ma ryzyka, ze ta czesc odpadnie. Nawet gdyby ktos odciagnal blokade zamka - plastik siedzi na tyle mocno, ze jedna reka nie da sie go wyjac.

 

Kask zaklada sie z lekki bolem.... uszu! :buttrock: Doslownie! Tutaj zrobili kaszane. Na odcinku szczeki kask jest duzo wezszy niz zasadnicze miejsce na glowe. Wiec najpierw jest "wciskanko" :crossy: , zeby za chwile kask calkowicie luzno i wygodnie usadowil sie we wlasciwym miejscu na glowie. Ow dyskomfort przy zakladaniu - moim zdaniem - powoduje zle dobrana konstrukcja poduszek wewnetrznych. Tzn - z racji waskiej i odpinanej szczeki mamy bardzo mala i cienka poduszke w okolicach mocowania kasku. Potem przez 2-3cm nie ma zadnej poduszki! :clap: (czarne twarde wypelnienie skorupy) i dopiero potem juz normalna i miekka "tapicerka". Oczywiscie nie jest to jakis horror, ktory powoduje lzy i zwijanie sie z bolu. Po prostu przy zdejmowaniu i zakladaniu kasku trzeba sie liczyc z czerwonymi uszami :lalag: .

Rozmiar kasku jest na pewno dobry - po zalozeniu lezy stabilnie i nic nie uciska. Moze to kwestia przyzwyczajenia lub ulozenia sie poduszek - zobaczymy jak bedzie w czasie dalszych jazd.

 

Duzy plus za aerodynamike. Przy 130km/h mozna jezdzic nawet z przetraconym karkiem - zero oporu i koniecznosci napinania sie. Zapewne wynika to po czesci z systemu wentylacyjnego - powiem tylko tyle, ze moze uszy przewiac. Kask jest troche glosny - to juz wedle uznania albo wada albo zaleta. Halas jest raczej jednostajny i nie ma swistow czy innych upiedliwych odglosow wiatru.

 

No i dodatkowy chowany czarny wizjer - pieknie to wyglada i jeszcze piekniej sie w tym jezdzi przy pelnym sloncu. Jesli dobrze pamietam jest nieco ciemniejszy niz w SV55.

 

Dobra - wkrotce podam link do pelnego testu, bo przeciez mialem napisac tu tylko pierwsze wrazenia (a wyszlo pol testu!).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...