garbus007 Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 siema mam pytanie ma moze ktos obrazki albo moze napisac jak zrobic i włozyc te korki do wały do rometa i czy cos to daje?? podobno szybciej wał pada i nie tylko ale nie wiem bo pierwszy raz mam z tym stycznosc a chiałbym zrobic tuuning romecika i ma ktos propozycje oprócz planowania głoicy i powiększania kanałow i 60 cm ??????? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 W romecie korki na wale?? :unsure: A Gdzie ty tam je wsadzisz??:angry: jak tam wal ma wykorbienie zrobione poprzez sciecie przeciw wag i wykorbienie jest duze :) W Simsonie wywazenie walu jest poprzez nawiercenie otworow i w nie sie kwlada korki;pale w romecie chyba nie :rolleyes: Co do TJUNINGU to tego sie nie oplaca modyfikować.Silni i materialy są za slabe zeby to po prostu jakoś dluzszy czas chodzilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garbus007 Opublikowano 26 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 to jak zwiekszyc szybkosc rometa ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 W romecie korki na wale?? :angry: A Gdzie ty tam je wsadzisz??:blink: jak tam wal ma wykorbienie zrobione poprzez sciecie przeciw wag i wykorbienie jest duze :) W Simsonie wywazenie walu jest poprzez nawiercenie otworow i w nie sie kwlada korki;pale w romecie chyba nie :rolleyes: Co do TJUNINGU to tego sie nie oplaca modyfikować.Silni i materialy są za slabe zeby to po prostu jakoś dluzszy czas chodzilo.Normalnie - trzeba dotoczyć obręcze i nasunąć na przeciwwagi (tylko wymierzyć czy się zmieszczą w komorze, może się okazać, że trzeba bedzie najpierw stoczyc trochę wał), będzie gdzie wetknąć korek czy balsę. Pytanie tylko czy to się opłaca :unsure: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Normalnie - trzeba dotoczyć obręcze i nasunąć na przeciwwagi (tylko wymierzyć czy się zmieszczą w komorze, może się okazać, że trzeba bedzie najpierw stoczyc trochę wał), będzie gdzie wetknąć korek czy balsę. Pytanie tylko czy to się opłaca :)Zmieniasz w redy wykorbienie walu.Nie wiem czy podanie mieszanki w gore nie bedzie slabsze;]Ale za to prawda wzrost wstepnego sprezania :rolleyes: Hmm no nie wiem nigdy nie widzialem jak sie zachowuje silnik w romecie z taką przerobką ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Zmieniasz w redy wykorbienie walu. (...)e? Nie jażę o co ci chodzi :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yohnson Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 (edytowane) to jak zwiekszyc szybkosc rometa ???? Kup japonca... Edytowane 27 Marca 2006 przez Yohnson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwek Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Yohnsonduzo wniosles do tematu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 to jak zwiekszyc szybkosc rometa ???? Kup japonca... :) :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garbus007 Opublikowano 27 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 to co zrobic z rometem zeby dzybciej jezdził???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 to co zrobic z rometem zeby dzybciej jezdził????Jeśli dobrze widze to masz Ogara 200. Te silniki właściwie nie wymagają "tuningu", wystarczy je odblokować. Musisz po pierwsze skorygowac wszystkie progi na łączeniach krućca z garem gaźnikiem i gara z karterami. Nie zaszkodzą jakieś lepsze łożyska i świeca (polecam Briski i PALe). GT80 miał jeszcze cylinder pseudo 60cc. Ganiało to zajefajnie, tylko ciągle się sypało :notworthy: Najczęściej gaźnik ciekł, zapłon się przestawiał i sprzęgło albo ciągnęło albo sie ślizgało. No i chlał ze 4 litry. No ale opłacało sie poswięcać , w końcu Ogara, który by latał po 70km/h i brał simki nie było w okolicy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omka Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 to powiem ci tak zmień króciec albo rozpiłoj na ten szeroki o kształcie nie kólka tylko prostokątu następnie skróc kolanko a następnie załóż tłok 3 pierscieniowy i zmień przełożenia najlepiej to zapodaj jakąś zebatke od rometa z polskim silnikiem wtedy zwiększysz prędkośc na 100% procent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Zmieniasz w redy wykorbienie walu.Nie wiem czy podanie mieszanki w gore nie bedzie slabsze;]Ale za to prawda wzrost wstepnego sprezania :) (..) Jesteś mistrzem udawania że się na czymś znasz. Zaprzeczasz sam sobie, ortografii i interpunkcji nie znasz, opcji podgląd nie używasz. Zajmij się czymś pożytecznym, zamiast siać zamęt na forum. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 DiboS60 bez komentarza, a tak w ogóle to ten silnik ma okrągle przeciwwagi a nie ścinane.Omka 3 pierścieniowy tłok nic nie da. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Romet 200 ma okrogly bo ma z silnikiem jawy.Z polskim silnikiem nie ma ;] Tomek Kulik-A ty jesteś mistrzem w dosrywaniu i sie nikt ciebie nie czepia to sie nie czepiaj innych tez bo polonistą nie jestes :) zmień przełożenia najlepiej to zapodaj jakąś zebatke od rometa z polskim silnikiem wtedy zwiększysz prędkośc na 100% procent Nie darady.Wtedy sie zamuli i z bólem na 2 biegu sie rozpędzi.60cmm cylinder,zwiekszyc dolot krućca,rozszlifowac gaznik,wieksza dysza,Kanaly pluczace mozna w ogarze poszerzyc nawt o 100% ;] do tego wydechowy i ssący,wał jest krutki i gruby wiec zniesie wieksze obroty,ale przed tym regeneracja,No i kolanko i wydech.oryginalne nie wiem jak sobie da rade.:bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.