Skocz do zawartości

korki w wale


garbus007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

siema mam pytanie ma moze ktos obrazki albo moze napisac jak zrobic i włozyc te korki do wały do rometa i czy cos to daje?? podobno szybciej wał pada i nie tylko ale nie wiem bo pierwszy raz mam z tym stycznosc a chiałbym zrobic tuuning romecika i ma ktos propozycje oprócz planowania głoicy i powiększania kanałow i 60 cm ??????? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W romecie korki na wale?? :unsure: A Gdzie ty tam je wsadzisz??:angry: jak tam wal ma wykorbienie zrobione poprzez sciecie przeciw wag i wykorbienie jest duze :) W Simsonie wywazenie walu jest poprzez nawiercenie otworow i w nie sie kwlada korki;pale w romecie chyba nie :rolleyes: Co do TJUNINGU to tego sie nie oplaca modyfikować.Silni i materialy są za slabe zeby to po prostu jakoś dluzszy czas chodzilo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W romecie korki na wale?? :angry: A Gdzie ty tam je wsadzisz??:blink: jak tam wal ma wykorbienie zrobione poprzez sciecie przeciw wag i wykorbienie jest duze :) W Simsonie wywazenie walu jest poprzez nawiercenie otworow i w nie sie kwlada korki;pale w romecie chyba nie :rolleyes: Co do TJUNINGU to tego sie nie oplaca modyfikować.Silni i materialy są za slabe zeby to po prostu jakoś dluzszy czas chodzilo.

Normalnie - trzeba dotoczyć obręcze i nasunąć na przeciwwagi (tylko wymierzyć czy się zmieszczą w komorze, może się okazać, że trzeba bedzie najpierw stoczyc trochę wał), będzie gdzie wetknąć korek czy balsę. Pytanie tylko czy to się opłaca :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie - trzeba dotoczyć obręcze i nasunąć na przeciwwagi (tylko wymierzyć czy się zmieszczą w komorze, może się okazać, że trzeba bedzie najpierw stoczyc trochę wał), będzie gdzie wetknąć korek czy balsę. Pytanie tylko czy to się opłaca :)

Zmieniasz w redy wykorbienie walu.Nie wiem czy podanie mieszanki w gore nie bedzie slabsze;]Ale za to prawda wzrost wstepnego sprezania :rolleyes: Hmm no nie wiem nigdy nie widzialem jak sie zachowuje silnik w romecie z taką przerobką ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co zrobic z rometem zeby dzybciej jezdził????

Jeśli dobrze widze to masz Ogara 200. Te silniki właściwie nie wymagają "tuningu", wystarczy je odblokować. Musisz po pierwsze skorygowac wszystkie progi na łączeniach krućca z garem gaźnikiem i gara z karterami. Nie zaszkodzą jakieś lepsze łożyska i świeca (polecam Briski i PALe). GT80 miał jeszcze cylinder pseudo 60cc. Ganiało to zajefajnie, tylko ciągle się sypało :notworthy: Najczęściej gaźnik ciekł, zapłon się przestawiał i sprzęgło albo ciągnęło albo sie ślizgało. No i chlał ze 4 litry. No ale opłacało sie poswięcać , w końcu Ogara, który by latał po 70km/h i brał simki nie było w okolicy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to powiem ci tak zmień króciec albo rozpiłoj na ten szeroki o kształcie nie kólka tylko prostokątu następnie skróc kolanko a następnie załóż tłok 3 pierscieniowy i zmień przełożenia najlepiej to zapodaj jakąś zebatke od rometa z polskim silnikiem wtedy zwiększysz prędkośc na 100% procent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniasz w redy wykorbienie walu.Nie wiem czy podanie mieszanki w gore nie bedzie slabsze;]Ale za to prawda wzrost wstepnego sprezania :) (..)

Jesteś mistrzem udawania że się na czymś znasz. Zaprzeczasz sam sobie, ortografii i interpunkcji nie znasz, opcji podgląd nie używasz. Zajmij się czymś pożytecznym, zamiast siać zamęt na forum.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Romet 200 ma okrogly bo ma z silnikiem jawy.Z polskim silnikiem nie ma ;] Tomek Kulik-A ty jesteś mistrzem w dosrywaniu i sie nikt ciebie nie czepia to sie nie czepiaj innych tez bo polonistą nie jestes :)

 

zmień przełożenia najlepiej to zapodaj jakąś zebatke od rometa z polskim silnikiem wtedy zwiększysz prędkośc na 100% procent
Nie darady.Wtedy sie zamuli i z bólem na 2 biegu sie rozpędzi.

60cmm cylinder,zwiekszyc dolot krućca,rozszlifowac gaznik,wieksza dysza,Kanaly pluczace mozna w ogarze poszerzyc nawt o 100% ;] do tego wydechowy i ssący,wał jest krutki i gruby wiec zniesie wieksze obroty,ale przed tym regeneracja,No i kolanko i wydech.oryginalne nie wiem jak sobie da rade.:bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...